جلسه هماهنگی پیش از بازی برگزار شد؛

پرسپولیس فردا یک‌دست قرمز خواهد بود/ شیرینی و گل برای تراکتوری‌ها

۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۴:۲۸:۲۷
کد خبر: ۹۵۵۳۵۹
پرسپولیس فردا یک‌دست قرمز خواهد بود/ شیرینی و گل برای تراکتوری‌ها
جلسه هماهنگی بازی پرسپولیس با تراکتورسازی تبریز امروز شنبه برگزار شد و در این نشست طبق قوانین، روی سهمیه 90 درصد برای میزبان و 10 درصد برای میهمان تاکید شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نشست هماهنگی مدیران برای بازی پرسپولیس – تراکتورسازی امروز شنبه از ساعت 12 برگزار شد.

افشین پیروانی مدیر تیم و علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای تیم، در این جلسه به نمایندگی از سوی پرسپولیس حضور داشتند و ایرج سلیمانی ناظر بازی، ریاست جلسه را بر عهده داشت.

در ابتدای این جلسه با توجه به شروع رقابت‌های نیم فصل دوم، حساسیت بازی دو تیم و موقعیت آنها در جدول، از مدیران دو تیم خواسته شد در طول مسابقه، نهایت همکاری را با عوامل برگزاری مسابقه داشته باشند.

همچنین همانطور که مدیرعامل باشگاه درجلساتی که روزهای گذشته برای این بازی برگزار شده روی اجرای قانون 90 به 10 در تقسیم ظرفیت سکوها بین میزبان و میهمان نیز تاکید کرد امروز نیز پیروانی بر اجرای این مهم‌تاکید کرد و دلیل فریز شدن بعضی سکوها نیز برای جلوگیری از برخورد احتمالی بین تماشاگران دو تیم اعلام گردید.

همچنین اعلام شد تا زمان شروع جلسه، در مجموع 27 هزار بلیت فروخته شده است و امیدواریم هواراران سکوهای مربوطه را پرکنند.

در این جلسه اعلام شد؛ تعدادی از هواداران و مشوقین پرسپولیس پیش از شروع مسابقه با شاخه‌های گل و جعبه‌های شیرینی سراغ هواداران تراکتور بروند و مانند همیشه برای کمک به کاهش حاشیه‌ها و مشکلات فوتبال و تلطیف فضایی که وجود دارد پیش قدم شوند.

گفتنی است؛ طبق آن چه در این جلسه مطرح شد، تیم فوتبال پرسپولیس فردا یکشنبه یکدست سرخپوشان خواهد بود و دروازه‌بان تیم، یکدست مشکی می‌پوشد. تراکتور هم با لباس‌های یکدست سفید برای بازیکنان و یکدست سبز برای دروازه‌بان وارد زمین خواهد شد.

نظر شما