یک مدافع برزیلی مد نظر ما است؛

الهامی: شناخت خوبی از پرسپولیس داریم/ جای ریسک وجود ندارد

۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۵:۲۵:۲۷
کد خبر: ۹۵۵۴۱۱
الهامی: شناخت خوبی از پرسپولیس داریم/ جای ریسک وجود ندارد
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: امیدوارم یک بازی تماشاگر پسند داشته باشیم و تیمی که لایق برنده شدن است، به پیروزی برسد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور بعدازظهر شنبه در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار کرد: شناخت خوبی از پرسپولیس داریم؛ دو تیم از نقاط ضعف و قوت یکدیگر شناخت خوبی دارند و امیدوارم یک بازی تماشاگر پسند داشته باشیم و تیمی که لایق برنده شدن است، به پیروزی برسد.

او ادامه داد: ما در نیم فصل اردوی خوبی در ترکیه داشتیم و فکر می‌کنم تنها تیمی که توانست در خارج از کشور اردو بزند، تیم ما بود و باید از این بابت از آقای زنوزی تشکر کرد. تیم ما شرایط خوبی دارد و امیدوارم یک بازی تماشاگر پسند را انجام دهیم. پرسپولیس تیم گردن کلفتی است و سه فصل پیاپی قهرمان شده است. ما جای هیچ گونه ریسک و عقب نشینی نداریم و آمادگی کامل را برای این بازی داریم.

الهامی در پاسخ به این سوال که آیا چه برنامه‌ای برای تراکتور در رقابت‌های لیگ برتر دارید؟ گفت: برای نیم‌فصل دوم ۱۴ فینال پیش رو داریم و می‌دانیم امتیاز گرفتن در نیم‌فصل دوم سخت است اما ما باید شرایط تیم خود را بسنجیم تا به شرایط ایده‌ال برسیم. فکر می‌کنم جنگیدن برای قهرمانی الان زود باشد و در ۸ هفته آخر است که تیم‌ها برای قهرمانی می‌جنگند. ما هفته به هفته پیش می‌رویم و سخت‌ترین و اولین هفته، بازی تیم ما مقابل پرسپولیس است.

سرمربی تراکتور در پاسخ به این سوال که آیا نتایج چند وقت اخیر تراکتور ناشی از معجزه بوده است یا تجربه؟ خاطرنشان کرد: معجزه در فوتبال وجود ندارد، هر کسی که بیش‌تر زحمت بکشد، خوش‌شانس‌تر و موفق‌تر است. من اعتقاد دارم بازیکنان تراکتور پتانسیل بیش‌تری دارند. من وقتی که به تراکتور آمدم، گفتم که می‌خواهم شرایط این تیم را بهتر کنم اما بازیکنان تراکتور کاری کردند که من مربی بهتری بشوم. لطف خدا و همت بازیکنان و هواداران بوده که من الان اینجا نشستم و تمام سعی من بر این بوده که این افتخار را به نحو احسن حفظ کنم که لایق مردم آذربایجان باشد.

او درباره بازیکنان ورودی و خروجی تیمش گفت: بازیکنان خروجی تیم ما ناخواسته رفتند که بازیکنان خارجی تیم ما بودند. احمد موسوی هم می‌خواست جای دیگری بازی کند. بازیکنان ورودی هم در حد نیاز تیم جذب شده‌اند. میلاد فخرالدینی از دفاع‌ راست‌ خوب کشورمان بوده است. یک مهاجم الجزایری گرفتیم که امیدواریم بتوانیم از او در بازی‌های آینده از اول استفاده کنیم. یک مدافع برزیلی هم مد نظر مااست که هنوز با او به توافق کامل نرسیده‌ایم.

الهامی در پاسخ به این سوال که نقش منصور عظیمی در باشگاه تراکتور چیست؟ تاکید کرد: ایشان کارهای نقل و انتقالات باشگاه را انجام می‌دهند.

سرمربی تراکتور در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد باشگاه راضی هستید؟ گفت: من که مسوول باشگاه نیستم این سوال را باید از مالک تراکتور بپرسید. من مسوول فنی تیم هستم و درباره مسائل فنی پاسخگو هستم. ما از نقل و انتقالات باشگاه راضی هستیم و بازیکنان جذب شده، مد نظر کادر فنی بوده و راضی کننده هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز