شاهین موسوی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بوکسورها عملکرد قابل قبولی در تورنمنت ترکیه داشتند/ صحبت از کسب ۲ یا ۳ سهمیه درحال حاضر درست نیست

۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۷:۰۳:۲۷
کد خبر: ۹۵۵۴۱۵
بوکسورها عملکرد قابل قبولی در تورنمنت ترکیه داشتند/ صحبت از کسب ۲ یا ۳ سهمیه درحال حاضر درست نیست
بوکسور تیم‌ملی ایران گفت: همه صحبت از 2 یا 3 سهمیه می‌کنند و آن را تا حدی هم قطعی می‌دانند ولی قبل از مسابقات نمی‌توان هیچ چیزی را پیش‌بینی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شاهین موسوی، بوکسور تیم‌ملی ایران درباره میزان آمادگی خود برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک 2020 توکیو در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: پس از پایان رقابت‌های قهرمانی جهان تقریبا به طور مداوم در اردو بودیم و خدا را شکر تمرینات منسجم و خوبی را در این مدت سپری کردیم. از طرفی تیم‌ملی ترکیه هم به مدت 10 روز به ایران آمد که اردوی مشترک داشتیم و در پایان هم یک مسابقه درون اردویی برگزار کردیم که به نظرم خیلی خوب بود.

او در مورد حضور در تورنمنت بین المللی احمد کومرت ترکیه و عمکلرد تیم ایران نیز توضیح داد: مسابقات خوبی بود و اکثر بازیکنان هم عملکرد خوب و قابل قبولی داشتند. کشورهایی مانند بلغارستان، قزاقستان، الجزایر، دانمارک و مراکش هم حضور داشتند. البته قزاقستان با تیم اولش شرکت نکرد اما در مجموع برای حفظ آمادگی و شناخت نقاط  ضعف و قوت تورنمنت خوبی بود.

موسوی درباره تغییر میزبانی رقابت‌های گزینشی المپیک بیان کرد: همانطور که در جریان هستید به دلیل شیوع ویروس کشنده در چین میزبانی این مسابقات را به اردن دادند. اردن هم در بوکس حرفی برای گفتن دارد ولی صرفا فقط مکان مسابقات مهم نیست الان شرایط اردوهای تیم مهم است که باید برنامه‌ای برای آن صورت بگیرد تا از آمادگی ما کاسته نشود. هر چند که مطمئن هستم فدراسیون و کادرفنی برای این تاخیر برنامه خواهند داشت.

عضو تیم‌ملی بوکس در پایان درباره شانس کسب سهمیه المپیک گفت: کار دشواری است اما همه تلاش خواهیم کرد. جدیدا همه صحبت از 2 یا 3 سهمیه می‌کنند و آن را تا حدی هم قطعی می‌دانند شاید این افراد بهتر می‌دانند! ولی قبل از مسابقات نمی‌توان هیچ چیزی را پیش‌بینی کرد.

نظر شما
پرونده ویژه