فریناز طائرپور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

گروه بهمن همیشه جزو مدعیان لیگ بوده است/ نمی‌توانم فعلا درباره رفتن روی سکو حرف بزنم

۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۷:۴۸:۲۷
کد خبر: ۹۵۵۴۳۶
گروه بهمن همیشه جزو مدعیان لیگ بوده است/ نمی‌توانم فعلا درباره رفتن روی سکو حرف بزنم
سرمربی تیم گروه بهمن گفت: گروه بهمن همیشه جزو تیم‌های مدعی بوده ولی از الان نمی‌توانم در مورد سکو حرفی بزنم. فعلا تنها تمرکز ما حضور در بین 4 تیم است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدارهای اول مرحله پلی‌آف بسکتبال بانوان روز  گذشته (شنبه) برگزار شد که در آغاز  این بازهای دو تیم گروه بهمن و پاز تهران رو در روی هم قرار گرفتند که در پایان گروه بهمن با نتیجه ۶۵ بر ۵۱ به پیروزی رسید. این تیم در مرحله گروهی به عنوان صدرنشین گروه دوم راهی پلی‌آف شد.

فریناز طائرپور، سرمربی تیم گروه بهمن درباره این دیدار به خبرنگار برنا گفت: تیم ما با توجه به اینکه 6 بازیکن اصلی خود را به دلیل حضور در اردوهای تیم ملی سه به سه در اختیار نداشت از هماهنگی کاملی برخوردار نبود ولی روی همه رفته بازی خوبی را انجام دادیم و خوشبختانه موفق شدیم برنده بازی هم باشیم.

وی افزود: پاز تیم خوبی است و اکثر بازیکنان آن جوان و پر انگیزه هستند ما هنوز یک بازی هم با این تیم داریم و باید از امروز برای بازی بعدی برنامه ریزی درستی داشته باشیم و تمرینات‌مان را با برنامه پیش ببریم.

سرمربی گروه بهمن درباره  کیفیت لیگ امسال نیز توضیح داد: لیگ بانوان در دو گروه برگزار می‌شود و ما متاسفانه به دلیل همزمان بودن بازی‌ها هیچ یک از بازی‌های گروه مقبال را ندیدیم. ولی به هر جهت فکر می‌کنم از نظر فنی سطح بالایی دارد و هر چقدر جلوتر می‌رویم جذابیت بازی‌ها هم بیشتر می‌شود.

طائر پور در پایان در خصوص شانس قهرمانی تیمش گفت: گروه بهمن همیشه جزو تیم‌های مدعی بوده ولی از الان نمی‌توانم در مورد سکو حرفی بزنم. فعلا تنها تمرکز ما حضور در بین 4 تیم است.

نظر شما
پرونده ویژه