پیکان تهران صفر-نساجی مازندران یک؛

ویراژ نساجی در شهرقدس/ شاگردان مهاجری سه امتیاز ارزشمند را دشت کردند

۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۶:۲۸:۱۹
کد خبر: ۹۵۵۴۴۴
ویراژ نساجی در شهرقدس/ شاگردان مهاجری سه امتیاز ارزشمند را دشت کردند
تیم فوتبال نساجی مازندران موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد پیکان عبور کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر تیم‌های فوتبال پیکان - نساجی مازندران امروز (شنبه) ساعت 15:30به مصاف هم رفتند.

ترکیب پیکان:

مهدی امینی، حسین پورامینی، میلاد شیخ‌سلیمانی، فراز امامعلی (80- علیرضا کوشکی)، سعید واسعی، دانیال ماهینی (46- علی حمودی)، جلال‌الدین علی‌محمدی، حجت حق‌وردی، سیدمحمد ستاری، شهریار مغانلو، امیرحسین کریمی (70- جابر انصاری).

ترکیب نساجی مازندران:

علیرضا حقیقی، حسین ماهینی، مجتبی بیژن، احسان قهاری، مجتبی ممشلی، محمدعرفان معصومی، حامد شیری، علی‌اصغر عاشوری (84- محمدمهدی نظری)، علی شجاعی، رضا دهقانی (64- مهدی رحیمی)، روح‌الله باقری (86- محمد عباس‌زاده).

در این دیدار در نیمه نخست دو تیم بازی متعادلی به نمایش گذاشتند البته در این میان نساجی بود که از فرصت های خود بهتر استفاده کرد و در دقیقه 37 حامد شیری توانست از روی نقطه پنالتی تک گل بازی را به ثمر برساند.

نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید و در نیمه دوم نیز تلاش شاگردان فرکی برای جبران نتیجه بی فایده بود و در نهایت نساجی مازندران موفق شد با کسب این برد سه امتیاز شیرین را از تهران دشت کند.

گفتنی است محمد ستاری بازیکن پیکان در این دیدار به دلیل دو اخطاره بودن اخراج شد.

نساجی با این برد 19 امتیازی شد ولی جایگاهش در جدول تغییری پیدا نکرد و در رده دهم باقی ماند. شاگردان فرکی نیز 13 امتیازی در رده چهاردهم باقی ماندند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز