استقلال ایران سه-الکویت کویت صفر؛

قدرت‌نمایی آبی‌ها با درخشش دیاباته/ استقلال برای الریان خط‌ و نشان کشید

۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۸:۴۱:۰۹
کد خبر: ۹۵۵۴۸۱
قدرت‌نمایی آبی‌ها با درخشش دیاباته/ استقلال برای الریان خط‌ و نشان کشید
تیم فوتبال استقلال ایران با نتیجه‌ای قاطع تیم الکویت کویت را شکست داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در یکی از مسابقات پلی آف لیگ قهرمانان آسیا امروز تیم فوتبال استقلال ایران از ساعت 17:50 در امارات و شهر دوبی به مصاف الکویت کویت رفت که این بازی با نتیجه قاطع 3 بر 0 به سود نماینده ایران به پایان رسید.

استقلال مسابقه را بهتر از حریفش آغاز کرد. این تیم با اتکا به سرعت مهدی قائدی و قدرت سرزنی شیخ دیاباته بارها خط دفاعی الکویت را آزار داد. شیخ دیاباته در دقیقه 27 در حالی موفق به گلزنی شد که توسط دو مدافع الکویت تعقیب می‌شد اما ضربه آرام و دقیق او وارد دروازه الکویت شد. استقلال بعد از این گل بازهم فرصت گلزنی داشت. در دقیقه 39 ضربه سر دیاباته در حالی که می‌توانست دروازه حریف را باز کند توسط مدافعان این تیم مهار شد تا بازی با همان یک گل تمام شود.

در نیمه دوم نیز تیم استقلال برتری خود را به حریف دیکته کرد و دقیقه 54 و روی پاس وریا غفوری به شیخ دیاباته به گل دوم خود رسید. در دقیقه 59 نیز غفوری از روی ضربه ایستگاهی که شیخ خطای آن را گرفته بود، با ضربه ای دقیق دروازه الکویت را گشود. در دقیقه 80 هم ضربه ایستگاهی بازیکن الکویت را سیدحسین حسینی به زیبایی دفع کرد تا حریف در گلزنی ناکام بماند. در دقیقه 83 دو ضربه متوالی تیم الکویت را حسینی دفع کرد. در دقیقه 85 مهدی قائدی صاحب فرصت خوبی شد اما ضربه او را دروازه بان الکویت به کرنر فرستاد. در دقیقه 90 قائدی بازهم نتوانست تک به تک را گل کند تا این بازی با برد سه بر صفر استقلال خاتمه یابد.

استقلال روز سه شنبه هفته جاری در قطر به مصاف تیم الریان می رود و در صورت شکست حریف قدرتمند خود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا خواهد کرد.

داور: محمد بن نصرالدین از مالزی

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، میلاد زکی‌پور (75 - میلیچ)، روزبه چشمی، علی کریمی، شیخ دیاباته (67 - ارسلان مطهری)، مهدی قائدی، وریا غفوری، شاهین طاهرخانی، مسعود ریگی، محمد دانشگر و آرش رضاوند (46 - فرشید باقری).

ترکیب الکویت:

حمید یوسف، فهد الهاجری، حسین الحکیم، خالد القحطانی (71- یعقوب التاراوا)، فهد الرشیدی، یوسف الخبیزی، سیسوکو، البوریکی (68 - احمد زنکی)، بیسمارک (64 - فیصل زیاد)، یوسف السلیمان و علاء عباس.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز