شهرخودرو ایران دو-الرفاع بحرین یک؛

درس‌ فراموش نشدنی شهرخودرو به بحرینی‌ها/ اتحاد عربی مقابل ایران زانو زد

۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۸:۴۱:۴۰
کد خبر: ۹۵۵۴۸۶
درس‌ فراموش نشدنی شهرخودرو به بحرینی‌ها/ اتحاد عربی مقابل ایران زانو زد
تیم فوتبال شهرخودرو با نتیجه دو بر یک مقابل الرفاع بحرین به پیروزی دست یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم‌های فوتبال شهرخودرو ایران و الرفاع بحرین در چارچوب مرحله پلی‌ آف لیگ قهرمانان آسیا امروز شنبه 5 بهمن ماه 98 از ساعت 17:50 دقیقه در ورزشگاه شارجه به مصاف هم رفتند.

ترکیب شهرخودرو ایران

مهدی رحمتی، علی نعمتی، محمد حسینی، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، حسن مهربان، سعید صادقی، محمد فرامرزی، میلاد سرلک، حسن جعفری و محمدرضا خلعتبری.

 ترکیب الرفاع بحرین

عبدالکریم فردان، جه‌جه سوریولا، صالح محمد، محمد صالح، عدنان، علی حرم، حمد الشمسان، سید عیسی، ایمن عبدلامیر، صالح طاهر، فیصل قاضی.

در این دیدار که شهرخودرو در دو نیمه تیم برتر میدان بود ابتدا در دقیقه 19پاس در عمق و دیدنی اکبر صادقی درون محوطه به خلعتبری رسید و این مهاجم هم پس از دریافت توپ و دریبل بازیکن پیش رو توانست با ضربه ای دقیق دروازه حریف بحرینی را برای اولین بار باز کند.

در ادامه دقیقه 35پاسی رو به عقب درون محوطه جریمه به صالح طاهر رسید، این بازیکن هم با ضربه ای دقیق دروازه نماینده ایران را باز کرد. نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم تیم شهرخودرو حملات گسترده ای روی دروازه حریف پی ریزی کرد و  در دقیقه 82 ارسال بلند فرامرزی در موقعیت خوبی به قاسمی نژاد رسید و او نیز توانست با یک ضربه سر زیبا دروازه حریف را برای دومین بار باز کند.

این نتیجه تا پایان باقی ماند تا نماینده ایران با برد شیرین مقابل تیم بحرینی اتحاد عربی شکل گرفته علیه ایران را بشکند و این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود نماینده کشورمان به اتمام برسد.

به هرحال تیم فوتبال شهرخودرو با این برد توانست به مرحله بعد صعود کند و سه شنبه باید در قطر مقابل السیلیه به میدان برود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز