مسعود واحدی:

حضور یزدانی انگیزه زیادی به نونهالان آزادکار داد

۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۱:۵۳:۰۷
کد خبر: ۹۵۵۷۳۱
حضور یزدانی انگیزه زیادی به نونهالان آزادکار داد
مسعود واحدی گفت: اردوی بسیار خوبی را در خانه کشتی شهید صدرزاده برگزار کردیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسعود واحدی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: با نگاه مثبتی که فدراسیون کشتی بر روی رده سنی پایه دارد و به منظور شناسایی استعدادها و پشتوانه ها در کشتی کشور، اردوی بسترسازی فنی، فرهنگی و تفریحی را به مدت 4 روز برای نونهالان آزادکار در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار کردیم.

واحدی ادامه داد: در این اردو ضمن انجام کارهای فنی، کارهای فرهنگی و تفریحی نیز در دستور کار قرار داشت و ما تست های آمادگی جسمانی، روانشناسی و ترکیب بدنی را انجام دادیم ضمن اینکه یک کلاس تغذیه نیز برای مربیان برگزار کردیم.

وی تصریح کرد: نونهالان حاضر در اردو از شرایط و امکانات خانه کشتی شهید صدرزاده بسیار راضی بودند ضمن اینکه حضور در موزه ورزش در کمیته ملی المپیک و آشنایی با دست آوردهای قهرمانان ورزش ایران نیز برای آن ها بسیار تأثیرگذار بود.

واحدی درمورد اهمیت رده سنی پایه گفت: فدراسیون کشتی نگاه مثبتی بر این رده سنی دارد و این موضوع از حضور رئیس فدراسیون کشتی در مراسم افتتاحیه و صحبت هایی که داشتند و همچنین شرکت در تمرینات ملی پوشان و سرشاخ شدن با آن ها کاملا مشهود بود، ضمن اینکه مدیر تیم های ملی نیز در اکثر اوقات در تمرینات ما حضور داشت.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان با تأکید بر اینکه برگزاری این اردوها می تواند نتایج بسیار خوبی در کشتی ایران داشته باشد اظهار داشت: هرچقدر که آینده سازان کشتی کشور با محیط تمرینی قهرمانان این رشته آشنا شوند و به این باور برسند که آن ها نیز می توانند موفق باشند، کمک کننده است و این موضوع باعث بالا رفتن اعتماد به نفس آن ها خواهد شد.

واحدی با قدردانی از حضور حسن یزدانی قهرمان المپیک و جهان در اردوی آزادکاران نونهال گفت: اینکه حسن یزدانی در میان کشتی گیران ما حضور یافت بسیار ارزشمند و خوب بود. وقتی که کشتی گیران ما از نزدیک یکی از الگوهای خود را دیدند و توانستند با وی ارتباط برقرار کنند باعث انگیزه مضاعف در آن ها شد.

وی ادامه داد: حسن یزدانی نیز در این دیدار به سئوالات کشتی گیران ما پاسخ داد، ضمن اینکه صحبت هایی را در مورد سرگذشت خود و روند تمریناتش تا کسب قهرمانی در جهان و المپیک، تجربیاتش در شکست ها و پیروزی ها و همچنین اهمیت به مسائل اخلاقی، احترام به والدین و مردم داری برای آزادکاران نونهال داشت.

واحدی در پایان با اشاره به اینکه روند برگزاری این اردوها ادامه خواهد داشت خاطرنشان کرد: به تناوب از کشتی گیران و مربیان منتخب استان ها برای حضور در این اردوها دعوت خواهیم کرد و مطمئنم که با ادامه روند برگزاری این اردوها، در آینده شاهد تأثیرات مثبتی در کشتی کشور خواهیم بود.

نظر شما