نگار صیادی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

اعزام‌های زیادی طی ۲ سال اخیر نداشتیم/ برای اولین بار امسال اردوهای متداومی را پشت سر گذاشتیم

۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۰۹:۱۷:۴۷
کد خبر: ۹۵۵۹۳۹
اعزام‌های زیادی طی ۲ سال اخیر نداشتیم/ برای اولین بار امسال اردوهای متداومی را پشت سر گذاشتیم
سرمربی تیم ملی گلف بانوان ایران گفت: طی 2 سال اخیر اعزام‌های زیادی نداشتیم اما با این وجود برای هر اعزام بازیکنان تلاش می‌کنند در یک فضای رقابتی سالم پیشرفت کنند و جزو نفرات برگزیده برای اعزام باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ نگار صیادی، سرمربی تیم ملی گلف بانوان، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص اعزام تیم ملی ایران به رقابت‌های بین المللی پاکستان بیان کرد: دوتا از گلف‌بازان ما یعنی قهرمان مسابقات قهرمانی کشور زیر 18 و بالای 18 سال امسال به این تورنمنت اعزام می‌شوند. من هم به‌عنوان سرپرست و مربی تیم را همراهی خواهم کرد. این رقابت‌ها از اول اسفند ماه آغاز می‌شود و تا 4 اسفند ادامه خواهد داشت. این مسابقات آماتور پاکستان است که در شهر لاهور برگزار خواهد شد.

وی افزود: امسال اولین سالی بود که توانستیم چند دوره اردوهای متداوم داشته باشیم، به همین دلیل بچه‌ها آماده هستند و برنامه تمرینی منظمی دارند. باتوجه به آمادگی که بازیکنان در حال حاضر دارند و باتوجه به عملکرد قوی آن‌ها پیش بینی خوبی دارم.

صیادی اظهار داشت: همچنین پیش از اعزام به این تورنمنت یک اردوی دو روزه در تهران برای بازیکنان داریم تا بتوانند خودشان را آماده کنند. بازیکنان قبلا رویدادهای مختلف شرکت کردند و باتوجه به این که زمین استانداردی در ایران نداریم، نتایج نسبتا خوبی کسب کردند. درسته نتوانستند مقام بیاورند اما به هر حال تلاش خود را کردند و خوب ظاهر شدند.

سرمربی تیم ملی گلف بانوان در پایان گفت: در این دوره باتوجه به این که تمرینات منظم‌تری نسبت به سال‌های گذشته داشتند، انگیزه آن‌ها نیز بالاتر رفته است و به نظر من ان‌شاءالله این دفعه نتیجه خوبی خواهیم گرفت. طی 2 سال اخیر اعزام‌های زیادی نداشتیم اما با این وجود برای هر اعزام بازیکنان تلاش می‌کنند در یک فضای رقابتی سالم پیشرفت کنند و جزو نفرات برگزیده برای اعزام باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز