حسن پروانه در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هندبال ایران به پوست‌اندازی نیاز دارد/ در نیمه مربیان بازی‌ها را واگذار کردیم/ تغییرات لازم با کادر فنی فعلی امکان‌پذیر نیست!

۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۰۷:۰۶:۲۹
کد خبر: ۹۵۵۹۴۰
هندبال ایران به پوست‌اندازی نیاز دارد/ در نیمه مربیان بازی‌ها را واگذار کردیم/ تغییرات لازم با کادر فنی فعلی امکان‌پذیر نیست!
کارشناس هندبال گفت: اگر می‌خواهیم هندبال را تغییر دهیم باید برنامه ریزی کنیم و البته منظورم برنامه و هزینه در حد قطر نیست ولی بازهم این پتانسیل را داریم که بتوانیم شرایط را بهتر کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسن پروانه، کارشناس هندبال، درباره عملکرد ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: تیم ایران در این مسابقات خیلی خوب و تماشاگر پسند بازی کرد ولی متاسفانه در یکسری از بازی‌ها به هیچ وجه عملکرد قابل قبولی نداشت. البته از نظر من بازیکنان بازی خوبی کردند و ما بیشتر در نیمه مربیان نتایج و بازی‌های برده را از دست دادیم. هندبال در این بازی‌ها زمانی که در اکثر رشته‌های پرطرفدار سکوت بود هیجانی ایجاد کرد که مثال زدنی بود ما در برابر کویت واقعا خوب بودیم اما در مجموع بدشانسی آوردیم.

وی افزود: ما تا به حال به امارات نباخته بودیم که در این مسابقات به این تیم هم باختیم. هندبال ایران نیاز به یک تغییر اساسی دارد. در این دوره دو تیمی که به فنبال رفتن( قطر- کره‌جنوبی) در گروه ما بودند بنابراین بر کسی پوشیده نیست که ما در کار دشواری داشتیم اما  هندبال ایران پتانسیل بالایی دارد و اگر شاید سرمربی تیم حاضر می‌شد یک همراه با خود به مسابقات ببرد این اتفاقات رخ نمی‌داد.

پروانه ادامه داد: فدراسیون به اعتقاد من برای این مسابقات تدارک فوق العاده‌ای دید قبل از شروع مسابقات تورنمنت ترکیه و دیدار تدارکاتی با قطر خیلی خوب بود اما حیف که بی‌برنامه بودیم و نتوانستیم بازی‌های برده خود را حفظ کنیم. به نظرم در این دیدارها تیم کره ما را نبرد این ما بودیم که به کره باختیم.

کارشناس هندبال در پاسخ به این سوال که آیا با حضور یک مربی خارجی خوب می‌توان دوباره هندبال را به روزهای اوجش برگردانند؟ گفت: همانطور که گفتم هندبال ایران نیاز به پوست‌اندازی دارد و فقط با تغییر کادرفنی نمی‌توان تغییر اساسی در هندبال به وجود آورد. الان تیمی مانند قطر فقط با یک مربی خوب این جایگاه را ندارد اگر می‌خواهیم هندبال را تغییر دهیم باید برنامه‌ریزی کنیم و  البته منظورم برنامه و هزینه در حد قطر نیست ولی باز هم این پتانسیل را داریم که بتوانیم شرایط را بهتر کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز