پژمان معتمدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سازمان تیم‌های ملی ورزشکاران را به دو دسته تقسیم کرده است/ می‌خواهیم از مربیان ایرانی استفاده کنیم

۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۰۸:۵۵:۱۷
کد خبر: ۹۵۵۹۶۲
سازمان تیم‌های ملی ورزشکاران را به دو دسته تقسیم کرده است/ می‌خواهیم از مربیان ایرانی استفاده کنیم
دبیر فدراسیون دوومیدانی ایران گفت: در بخش سازمان تیم ملی ما ورزشکاران را به دو دسته تقسیم کردیم، یک سری دوومیدانی‌کارانی هستند که سهمیه المپیک توکیو را کسب کردند و یک سری ورزشکارهای دیگری هم هستند که همچنان شانس کسب ورودی دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پژمان معتمدی، دبیر فدراسیون دوومیدانی، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص برگزاری اردو تیم ملی دوومیدانی‌کاران کشورمان در خارج از ایران بیان کرد: در بخش سازمان تیم ملی ما ورزشکاران را به دو دسته تقسیم کردیم، یک‌سری دوومیدانی‌کارانی هستند که سهمیه المپیک توکیو را کسب کردند، مانند احسان حدادی و حسن تفتیان. یک‌سری ورزشکارهای دیگری هم هستند که همچنان شانس کسب ورودی دارند، مثل مهدی پیرجهان، کیوان محمدزاده، جعفر مرادی و ... . تقریبا 8 ورزشکار در این طیف داریم که احتمال کسب سهمیه توسط آن‌ها وجود دارد.

وی افزود: در فدراسیون تصمیم‌گیری شده که حمایت‌های لازم در خصوص اردو و امکانات را برای دو ورزشکار المپیکی خود داشته باشیم و در همین راستا قراردادی منعقد شد. احسان حدادی در حال حاضر تمرینات خود را در جزیره کیش دنبال می‌کند و قرارداد و توافقی بین مربی، ورزشکار و فدراسیون جهت پرداخت وجه بسته شده است.

معتمدی اظهار داشت: تقریبا از اوایل بهمن‌ماه این برنامه را آغاز کردیم تا برنامه‌های فدراسیون به نحو احسن پیش برود و مشکلی در خصوص ورزشکاران المپیکی نداشته باشیم تا با آسایش خیال تمرینات‌شان را دنبال کنند. ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه دارند، طبق برنامه مربیان خود تمرینات‌شان را پیش می‌برند اما همچنان جنبه آزمایشی دارد. یعنی بر اساس هزینه‌هایی که می‌شود و اردوهایی که درخواست می‌کنند، ارزیابی می‌کنیم که آیا عملکرد آن‌ها در راستای اصول سهمیه المپیک است یا خیر!

دبیر فدراسیون دوومیدانی در پایان گفت: در حال حاضر دو ورزشکار ما برای ادامه تمرینات خود به بلاروس رفتند و قطعا عملکرد آن‌ها رصد می‌شود. اگر ببینیم بودن این ورزشکاران در کنار رقبای گردن کلفتی که آن‌جا هستند، بتواند تاثیرگزار باشد، همین برنامه را ادامه می‌دهیم تا تاثیر مثبتی در عملکردشان داشته باشد. در این صورت اردوها به صورت ملی برگزار خواهد شد و به احتمال زیاد از مربیان ایرانی استفاده کنیم. در بخش بانوان فاصله زیادی با رکوردهای ورودی داریم، اما شاید با سرمایه‌گذاری بتوانیم برای سال‌های آینده آماده شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز