محمود خوردبین؛

ابطحی صندوق حمایت را متحول کرده است

۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۳:۲۱:۳۴
کد خبر: ۹۵۶۳۳۳
ابطحی صندوق حمایت را متحول کرده است
بازیکن پیشین تیم‌های ملی فوتبال ایران و پرسپولیس با حضور در صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان با دکتر سیدمصطفی ابطحی مدیرعامل این صندوق دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمود خوردبین، سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در صندوق حمایت در گفتگو با صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور بیان داشت: این صندوق خانه پیشکسوتان شده و از زمان آمدن دکتر ابطحی شاهد اقدامات با ارزشی هستیم، بدون تعارف باید گفت در گذشته قدیمی ها همدیگر را هنگام فوت در مراسم ترحیم و در ورزشگاه شیرودی (امجدیه) می دیدند. اما از زمانی که دکتر ابطحی مدیرعامل صندوق شده است مراسم تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان با شکوه هرچه تمام تر برگزار می شود.

خوردبین ادامه داد: برای نخستین بار در تاریخ ورزش است که مراسم تولد برای پیشکسوتان گرفته و از آن ها قدردانی می شود، اینگونه اقدامات به قهرمانان و پیشکسوتان روحیه و انگیزه می دهد. خود بنده وقتی به این مراسم دعوت شدم روحیه گرفتم.

وی در پایان عنوان داشت: تقاضای من از وزیر ورزش و جوانان این است با حمایت همه جانبه از دکتر ابطحی یار و یاور پیشکسوتان باشد چراکه حضور چنین افرادی تأثیر بسزایی در ارتقای ورزش و خدمت به قهرمانان خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز