پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا؛

دوئل نمایندگان ایران با قطری‌ها/ استقلال و شهرخودرو می‌خواهند حکم صعود را امضا کنند

۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۹۵۶۳۶۰
دوئل نمایندگان ایران با قطری‌ها/ استقلال و شهرخودرو می‌خواهند حکم صعود را امضا کنند
نمایندگان کشورمان در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در قطر به میدان خواهند رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز برگزار خواهد شد تا تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله گروهی مشخص شود. استقلال و شهرخودرو به عنوان نمایندگان ایران در قطر برابر الریان و السیلیه قرار می گیرند و در صورت برتری مقابل حریفان خود قدم به دور گروهی می‌گذارند و در کنار پرسپولیس و سپاهان برای شرکت در مسابقات خواهند ایستاد.

استقلال روز شنبه توانست در امارات تیم الکویت کویت را با ارائه بازی جذاب و دلپسند با 3 گل شکست بدهد تا آماده دیدار با الریان شود. درخشش بازیکنانی نظیر سیدحسین حسینی، مهدی قائدی و شیخ دیاباته در بازی با الکویت و حضور نفراتی همانند روزبه چشمی، علی کریمی و مسعود ریگی می تواند آبی ها را به کسب نتیجه موردنظر امیدوار کنند. الریان در لیگ قطر بعد از الدحیل و بالاتر از السد در رده دوم قرار دارد و با داشتن بازیکنانی مانند یاسین براهیمی، ستاره تیم ملی الجزایر در جام جهانی 2014 و بازیکن سابق پورتو پرتغال و گابریل مرکادو، بازیکن آرژانتین در جام جهانی 2018 و بازیکن سابق سویا اسپانیا قوی تر از قبل خواهند بود. تاباتا و سوریا دو بازیکن کهنه‌کار هم در الریان حضور دارند. دیگو آگیره اروگوئه ای هم هدایت تیم را برعهده دارد. این بازی از ساعت 18:45 به وقت کشورمان برگزار می شود.

تیم شهرخودرو هم که شنبه توانست با نتیجه دو بر یک تیم الرفاع بحرین را در امارات مغلوب کند، از ساعت 18:40 در قطر به مصاف تیم السیلیه می رود. شهرخودرو بعد از تغییراتی که در کادر فنی دید، موفق شد نماینده بحرین را کنار بزند و برای تکمیل کار بزرگ خود باید السیلیه را هم شکست بدهد. السیلیه که کریم انصاری‌فرد را در اختیار دارد، در هفته‌های اخیر شکست‌های زیادی را در لیگ ستارگان قطر متحمل شده و شهرخودرو می تواند با تجربیات بازیکنانی نظیر رحمتی، قاسمی نژاد و خلعتبری به هدف خود برسد و دست پر به کشورمان بازگردد. باید امیدوار بود فاصله اندک دو بازی برای نمایندگان ایران در کشورهای امارات و قطر به ضرر استقلال و شهرخودرو تمام نشود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز