لیگ برتر والیبال بانوان پیگیری شد؛

برتری پیکان و باریج اسانس برابر حریفان

۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۸:۰۷:۲۹
کد خبر: ۹۵۶۵۱۸
دو دیدار هفته یازدهم لیگ برتر والیبال بانوان با پیروزی تیم‌های پیکان تهران و باریج اسانس کاشان برابر حریفان به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دو دیدار هفته یازدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران، جام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، امروز (دوشنبه) در شهرهای شیراز و قزوین پیگیری ‌شد.

تیم شورا و شهرداری قزوین در بیست و چهارمین دیدار لیگ برتر بانوان سال 98 میزبان پیکان تهران بود و سه بر صفر (25 بر 19، 25 بر 17 و 25 بر 20) مغلوب این تیم شد تا پنجمین شکست این فصل خود را تجربه کند.

پیکان با کسب این پیروزی، تعداد بردهای خود را به عدد چهار رساند و با 12 امتیاز در رتبه چهارم جدول باقی ماند.

نسرین حق‌شناس و حوریه رضازاده داوران اول و دوم این مسابقه بودند که 60 تماشاگر داشت و یک ساعت و 28 طول کشید. پریچهر غفاری و لیلی توکلی ناظران این مسابقه بودند.

در دیگر دیدار این هفته لیگ برتر بانوان، تیم‌های ستارگان فارس و باریج اسانس کاشان در شیراز به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده کاشان سه بر صفر با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 12 و 25 بر 17 میزبان خود را شکست داد.

این دیدار 82 دقیقه طول کشید و 200 تماشاگر داشت. ملیحه نوری، لیلا اعلایی، محبوبه زرنویس‌زاده و آمنه خواجه‌ئیان به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظرین، قضاوت و نظارت بر دیدار ستارگان فارس و باریج اسانس را بر عهده داشتند.

نظر شما