امید زیادی به این تیم دارم؛

استکی: کار سختی پیش رو داریم/ از اعمال نفوذ داوری ها نگران هستم

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۰:۰۲:۰۶
کد خبر: ۹۵۶۶۶۴
استکی: کار سختی پیش رو داریم/ از اعمال نفوذ داوری ها نگران هستم
سرمربی تیم ملی بوکس گفت: در صورت کسب جواز ورودی المپیک برنامه ویژه ای برای بازی‌های المپیک 2020 داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا استکی با اشاره به آمادگی تیم ملی بوکس برای مسابقات ورودی المپیک اظهار داشت: هم اکنون دو تیم در اردو حضور دارند، یک تیم، تیم اصلی و تیم بعدی تیم کمکی است و قرار است اسفندماه با تیم اصلی عازم رقابت های اردن شویم.

او با اشاره به انگیزه بالای تیم ملی بوکس یاداور شد: کار سختی پیش رو داریم اما، من به عنوان مربی به تمام بچه ها امیدوار هستم . این تیم عزم خود را جزم کرده تا در بزرگترین رویداد ورزشی عملکردی ماندگاری از خود به یادگار بگذارد.

سرمربی تیم ملی بوکس با مطلوب خواندن شرایطی که توسط فدراسیون مهیا شده است تصریح کرد: هم اکنون امکاناتی مثل حضور  کارشناس تغذیه، روانشناس، حریف تمرینی و.. مهیا شده است ضمن اینکه اردوها مستمر درحال برگزاری است.

او درباره شرایط حقوقی  اعضا تیم ملی گفت: بیمه و رقم پرداختی حقوق بچه ها نسبت به قبل تغییر خوبی داشته است و توانسته باعث  دلگرمی بیشتر آنها شود و هم اکنون  آرامش در اردو برقرار است.

استکی دربخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: تیم ملی می تواند در چند وزن جواز ورود به المپیک را کسب  کند مشروط براینکه داوری ها در روند نتایج اثر گذار نباشند.

 او تنها نگرانی اش را روند داوری ها در مسابقات دانست و توضیح داد: کسب کرسی های آسیایی و بین المللی کنفدراسیونها توسط نمایندگان ایران می‌تواند شرایط را برای بوکس ایران تسهیل کند.

سرمربی تیم ملی  بوکس  توضیح داد : هم اکنون نایب رییس کنفدراسیون آسیایی یک اردنی است و نکته جالب این است که مسابقات جواز کسب سهمیه المپیک  هم  در این  کشور برگزار می شود و قطعا  شرایط داوری میتواند در این مسابقات نگران کننده باشد.

وی پیشنهاد کرد: کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش وجوانان در این‌باره اقدام نماید و برای کسب کرسی های بین المللی و جهانی بوکس نماینده ای را معرفی کند.

استکی  با بیان اینکه  به تیم ملی بوکس برای کسب نتیجه مطلوب  بسیار امیدوار است، گفت: در صورت کسب جواز ورودی المپیک  برنامه ویژه ای برای المپیک داریم و می توانیم در میدان بزرگ المپیک هم حرفی برای گفتن داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز