سید عبدالحمید احمدی:

ورزش همگانی ارزان‌ترین راه پیشگیری از بیماری‌هاست

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۲:۳۱:۱۷
کد خبر: ۹۵۶۷۷۲
ورزش همگانی ارزان‌ترین راه پیشگیری از بیماری‌هاست
معاون فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در نشست هم اندیشی و هم افزایی دستگاه های عضو شورای عالی ورزش همگانی کشور گفت: پاسخگویی به نیاز ورزش در 82 میلیون جمعیت کشور هماهنگی بین تمام دستگاه ها را می طلبد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عبدالحمید احمدی در این نشست که صبح امروز در این وزارتخانه برگزار شد گفت: در این چند سال تلاش شده به موضوع ورزش همگانی به عنوان وظیفه اصلی حاکمیت در وزارت ورزش و جوانان توجه شود. 

معاون فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: در همین راستا اسناد راهبردی متعددی به عنوان پشتوانه برنامه کلان توسعه ورزش همگانی تدوین شده است که سند توسعه ورزش همگانی در کلان شهرها و سند توسعه فعالیت بدنی با همکاری وزارت بهداشت و آموزش و پرورش از آن جمله است. 

وی افزود: سعی کردیم طی دو سال گذشته با تعامل با بخش های مرتبط با حوزه ورزش همگانی این قسمت را تقویت کنیم و جلسات متعددی با نهادهایی که کانون جمعیتی زیادی را پوشش می دهند برگزار کردیم تا نقطه نظرات آنها را بشنویم و با یک هم افزایی کار را پیش ببریم. 

احمدی در پایان گفت: پاسخگویی به نیاز ورزش در 82 میلیون جمعیت کشور یک هماهنگی و هم افزایی زیادی را می طلبد و باید از تمام ظرفیت های بخش دولتی و خصوصی برای ارتقای میانگین تحرک در جامعه استفاده کنیم. ورزش همگانی موثرترین راه برای ارتقای سلامت مردم و پیشگیری از ابتلا به بیماری ها است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز