سعید رجبی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مصدومیت‌ام پس از جاکارتا به ضررم تمام شد/ تلاش می‌کنیم در شان تکواندو ایران ظاهر شویم

۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۰۸:۰۹:۰۱
کد خبر: ۹۵۶۷۸۶
مصدومیت‌ام پس از جاکارتا به ضررم تمام شد/  تلاش می‌کنیم در شان تکواندو ایران ظاهر شویم
عضو تیم‌ملی تکواندو گفت: حدود یک ماهی زمان داریم تا خودمان را به آمادگی کامل برسانیم تا به امید خدا بتوانیم نتایجی در شان تکواندو ایران کسب کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سعید رجبی، عضو تیم‌ملی تکواندو درباره میزان آمادگی خود برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی بیروت در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: چند وقتی است که اردوهای تیم‌ملی شروع شده و خوشحالم که مجددا در کنار تیم هستیم و تمرین می‌کنیم. در این مدت هم همه چیز خوب بوده و طبق برنامه کادر فنی تمرینات بدنسازی و فنی را پیگیری می‌کنیم.

او اضافه کرد: حدود یک ماهی زمان داریم تا خودمان را به آمادگی کامل برسانیم تا به امید خدا بتوانیم نتایجی در شان تکواندو ایران کسب کنیم. مسابقات آسیایی چیزی کم از جهانی ندارد و بهترین‌های جهان که از تکواندو کاران آسیایی هستند در این مسابقات حاضر خواهند شد بنابراین باید همه تلاشمان را به کار بگیریم تا دوباره روی سکو قرار بیگیریم.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی جاکاراتا با اشاره به افت اخیرش ادامه داد: در بازی‌های آسیایی خوب بودم و نتیجه عالی کسب کردم. اما متاسفانه پس از این مسابقات با یک آسیب دیدگی روبرو شدم که باعث شد مدتی از تیم‌ملی دور باشم اتفاقی که به ضرر من تمام شد. اما الان با روحیه و انیگیزه بالا آمدم تا به امید خدا دوباره همان مدال را در قهرمانی آسیا هم تکرار کنم و از همین مسابقات برای المپیک 2024 برنامه ریزی داشته باشم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز