ترین‌های ورزشی در هفته‌ای که گذشت؛

نمره منفی برای سرخ‌ترین هواداران/ پرواز همیشگی ستاره بسکتبال به آسمان/ مالک تراکتور مسیر را اشتباه می‌رود

۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۰۵:۱۸:۳۹
کد خبر: ۹۵۶۸۴۹
نمره منفی برای سرخ‌ترین هواداران/ پرواز همیشگی ستاره بسکتبال به آسمان/ مالک تراکتور مسیر را اشتباه می‌رود
در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم که به مهم‌ترین رویدادها به شرح زیر اشاره می‌شود:

برنده هفته: استقلال-شهرخودرو

تیم‌های استقلال و شهرخودرو دو نماینده ایران در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا با برتری مقابل حریفان جواز حضور در مرحله گروهی این مسابقات را کسب کردند. تیم استقلال در اولین بازی خود در پلی‌آف به مصاف الکویت رفت و با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید و در بازی دوم نیز الریان قطر را در زمین خودش شکست داد و به مرحله گروهی صعود کرد. همچنین تیم شهر خودرو در اولین بازی الرفاع بحرین را از پیش‌رو برداشت. نماینده مشهد در دومین بازی نیز در یک دیدار سخت و نفس‌گیر که به وقت اضافه و در نهایت ضربات پنالتی کشیده شد توانست دیگر تیم قطری یعنی السیلیه را شکست دهد. بدین ترتیب ایران با چهار نماینده در مرحله گروهی لیگ قهرمانان حضور خواهد داشت. بازی‌های مرحله پلی‌آف درحالی برگزار شد که نمایندگان ایران بیرون از خانه در هر دو دیدار به زمین رفتند.

بازنده هفته: هواداران پرسپولیس و تراکتور

با شروع نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر و همزمان با برگزاری هفته هفدهم دو تیم همیشه مدعی پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با برتری 2 بر صفر سرخ پوشان پایتخت به پایان رسید. دیداری که با حواشی زیادی روی سکوها همراه بود. هواداران دو تیم با پرتاپ سنگ و فحاشی به یکدیگر  یک روز پرحاشیه و جنجالی را روی سکوهای آزادی رقم زدند تا مهم‌ترین اتفاق حساس‌ترین بازی این هفته، به جنجال‌های روی سکوها مربوط شود.

شخصیت هفته: کوبی برایانت

کوبی برایانت، اسطوره تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز، در سانحه سقوط هلی‌کوپتر جانش را از دست داد. وی که 20 سال در این تیم لس‌آنجلسی بازی کرد و رکوردهای متنوعی از خود بر جای گذاشته بود در سانحه‌ای مرگبار در ایالت کالیفرنیا چشم از جهان فرو بست. در این حادثه دختر برایانت نیز همراه او بود.

نقد هفته:  مالک تراکتور

بعد از پیروزی تیم پرسپولیس در دیدار با تراکتور که منجر به تثبیت صدرنشینی قرمزهای پایتخت شد، مالک باشگاه تبریزی صحبت هایی را مطرح کرد که به مذاق اهالی فوتبال خوش نیامد. محمدرضا زنوزی مطلق، مالک متمول باشگاه تراکتور، در صحبت‌های خود عنوان کرده بود عده‌ای در تلاش هستند پرسپولیس همیشه نتیجه بگیرد و عناوین قهرمانی را کسب کند و به نوعی خواست قهرمانی سال‌های اخیر پرسپولیس را در جام‌های مختلف زیر سوال ببرد. این که چرا باید برخی به خود اجازه دهند بدون داشتن سند و مدرکی صحبت های پوچ و غیرمنطقی مطرح کنند، خودش جای علامت سوال بزرگی است و بهتر است به جای زیر سوال بردن دیگران، به تقویت تیم خود بپردازند تا آنها هم بتوانند بر بام فوتبال ایران قرار بگیرند.

مسابقه هفته: استقلال- الریان

بدون شک یکی از بهترین اتفاقات ورزشی در هفته‌ای که گذشت دیدار استقلال و الریان بود که با برتری پرگل شاگردان فرهاد مجیدی همراه شد. در این دیدار که به میزبانی نماینده قطر برگزار شد تیم استقلال با تکیه بر مهاجمان خوبش و همچنین بازی هجومی توانست با 5 گل تیم الریان را از پیش‌رو بردارد. 

پیشنهاد هفته: رقابت‌های لیگ برتر

تیم‌های فوتبال استقلال و نفت مسجدسلیمان در رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران به میزبانی ورزشگاه آزادی روز شنبه 12 بهمن به مصاف هم خواهند رفت. در دیگر بازی حساس هفته نیز دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت آبادان رو در روی هم قرار خواهند  گرفت. پرسپولیس تا پایان هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر با کسب 37 امیتاز صدرنشین لیگ است و نفتی‌ها نیز با 30 امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی قرار دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز