استقلال ایران پنج-الریان قطر صفر؛

خط حمله مرگبار آبی‌ها، بلای جان الریان/ استقلال در زمین جواب AFC را داد

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۹:۳۶:۴۲
کد خبر: ۹۵۶۹۸۹
خط حمله مرگبار آبی‌ها، بلای جان الریان/ استقلال در زمین جواب AFC را داد
تیم فوتبال استقلال ایران با قدرت راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال استقلال ایران در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان از ساعت 18:45 امروز به مصاف الریان رفت که این بازی با نتیجه قاطع پنج بر صفر به سود استقلال به پایان رسید تا نماینده ایران با قدرت راهی دور گروهی شود و به نوعی در زمین جواب کارشکنی های اخیر کشورهای عربی و مسئولان AFC را بدهد.

نیمه اول با بازی هجومی استقلال آغاز شد. در دقیقه 8 نماینده ایران صاحب یک ضربه کاشته شد که وریا غفوری این کاشته را به تیر دروازه حریف کوبید و شیخ دیاباته که در بازی قبلی استقلال مقابل الکویت دو گل زده بود، توانست توپ برگشتی را به گل اول تیمش تبدیل کند.  بعد از این گل، الریان برای جبران نتیجه فشارهایی را روی دروازه استقلال ایجاد کرد اما عملکرد خوب حسین حسینی و خط دفاعی استقلال مانع گل خوردن آبی پوشان شد.  در حالی که تیم قطری در حال حمله برای جبران نتیجه بود این استقلال بود که در ضد حمله به گل دوم رسید.  در دقیقه 40 شیخ دیاباته پشت محوطه جریمه الریان صاحب موقعیت شد و آن را برای مهدی قائدی سانتر کرد و قائدی که نسبت به مدافع الریان قامت کوتاه تری داشت توانست با یک ضربه سر گل دوم را برای استقلال به ثمر برساند تا خیال آبی پوشان را در نیمه اول راحت کند.

با آغاز نیمه دوم بازهم استقلال بازی را هجومی شروع کرد و در دقیقه 47 توسط مهدی قائدی به گل سوم رسید. ارسال میلیچ با اشتباه مدافع الریان همراه بود و قائدی با ضربه ای دقیق از این فرصت برای ثبت گل سوم استقلال بهره برد. در ادامه استقلال سعی در کنترل میدان داشت و تلاش الریان هم نتیجه ای در برنداشت تا اینکه امیرارسلان مطهری که در اواخر مسابقه جایگزین قائدی شده بود، توانست در دقیقه 84 با ضربه ای محکم دروازه حریف را باز کند. در دقیقه 90 بازهم مطهری گلزنی کرد تا استقلال با قدرت پیروز میدان شود.

استقلال ایران در گروه اول با تیم های الشرطه عراق، الوحده امارات و برنده دیدار الاهلی عربستان و استقلال تاجیکستان هم گروه می شود.

ترکیب استقلال ایران:

سیدحسین حسینی، هروویه میلیچ، شاهین طاهرخانی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، وریا غفوری، فرشید باقری، علی کریمی، مسعود ریگی (79 آرش رضاوند)، شیخ دیاباته(88 مرتضی تبریزی) و مهدی قائدی (73 ارسلان مطهری).

ترکیب الریان قطر:

فهد یونس، محمد جمعه، لی جائه، دامی تراواری، گابریل میرکادو، احمد عبدالمقصود (75 سلطان الکواری)، فرانک کوم، عبدالعزیز حاتم، موفق عوض (55 خالد مفتاح)، تاباتا و یاسین براهیمی.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز