علیرضا پاکدل در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ترجیح می‌دهم به جای مربی درجه سه خارجی از مربیان ایران استفاده کنم/ شانس با بازیکنان ما یار نبود

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۲۳:۵۵:۵۰
کد خبر: ۹۵۷۰۱۸
ترجیح می‌دهم به جای مربی درجه سه خارجی از مربیان ایران استفاده کنم/ شانس با بازیکنان ما یار نبود
رییس فدراسون هندبال ایران گفت: اگر قرار است مربی درجه دو و سه اروپایی بیاوریم، من ترجیح می‌دهم با امثال حبیبی کار را دنبال کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال  ایران طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص عملکرد تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا بیان کرد: پیش از حضور در این رویداد مهم، من گفته بودم کار ما بسیار سخت خواهد بود و قول صعود نمی‌دهیم. تمام قدرت‌های آسیا در این رشته تا دندان مسلح حاضر شده بودند و هیچ وقت سطح رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی آنقدر بالا نبوده است.

وی افزود: دو تا از تیم‌ها هم گروه ما یعنی قطر و کره به فینال مسابقات و جام جهانی صعود کردند. متاسفانه ما به دلیل یک تفاضل گل، که اگر هم شانس ما را یاری کرد و هم تیم دقت داشت، می‌توانستیم به جمع 4 تیم برتر آسیا صعود کنیم.

پاکدل اظهار داشت: در کل شرایط بسیار خوبی در این تورنمنت داشتم، حتی در بازی با کره اگر یک دقیقه آخر اتفاق خاصی نمی‌افتاد، برنده بازی می‌شدیم و امروز همه خوشحال بودیم. در حال حاضر یکی از بهترین و قوی‌ترین مربیان ایران، حبیبی است. او مدرس کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی است و 10 سال کنار تمام تیم‌های ملی ما حضور داشته و تلاش خود را کرده است.

رییس فدراسیون هندبال ایران در پایان گفت: امروز لیبرا مربی تیم ملی قطر ماهانه 80 هزار یورو دست مزد می‌گیرد، اعتقاد شخصی من این است که اگر بخواهیم مربی خارجی بیاوریم باید توان مالی، فضای اسپانسری و اقتصادی ورزش کشورمان به شکلی باشد که بتوانیم چنین مربیانی بیاوریم که بتوانند اثرگزار باشند. اگر قرار است مربی درجه دو و سه اروپایی بیاوریم، من ترجیح می‌دهم با امثال حبیبی کار را دنبال کنیم. ضمن این که چند بازیکن جوان خوب در این مسابقات به هندبال کشور معرفی کردیم، مانند آساری، حسینی، اوره‌ای و فرهادی که در سطح بسیار خوب بازی کردند. یونس آساری 18 ساله که بازیکن تیم ملی جوانان ما نیز است، ستاره و پدیده مسابقات قهرمانی آسیا امسال بود. اما متاسفانه همه موارد ریز و درشت دست به دست هم داد  تا این مهم اتفاق نیفتد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز