قبل از بازی مقابل نماینده قطر استرس داشتم؛

اعتراف غیرمنتظره ستاره استقلال بعد از برد مقابل الریان+عکس

۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۰۳:۴۷:۵۹
کد خبر: ۹۵۷۰۳۷
اعتراف غیرمنتظره ستاره استقلال بعد از برد مقابل الریان+عکس
کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: به خاطر مشکلاتی که داشتیم برای هر 2 بازی در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا خیلی استرس داشتم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش برابر الریان و صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: قبل از هر چیزی خدا را شکر می‌کنم که لطفش شامل حال ما شد. مشکلات زیادی بود و شرایط سختی داشتیم. به دلیل بارندگی زمین تمرین هم نداشتیم.  

غفوری در ادامه گفت: نمی‌خواهم خیلی درباره مشکلات صحبت کنم. از بودن در میان چنین بازیکنانی که بدون امکانات بهترین عملکرد را دارند احساس غرور می‌کنم. خوشحالم که  توانستیم دل خانواده ها و هوادارانمان را شاد کنیم.

iel718iWy0eL

کاپیتان استقلال در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کرد تیمش با این نتیجه الریان را ببرد گفت: به خاطر مشکلاتی که داشتیم برای هر 2 بازی خیلی استرس داشتم، اما بازی شروع شد، بازی با الکویت را خوب تمام کردیم و برابر الریان یک گل زودهنگام زدیم که باعث شد شرایط بازی به گونه‌ای رقم بخورد که ما می‌خواستیم. از تمام بازیکنان و کادرفنی بابت زحماتی که کشیدند تشکر می‌کنم.

برخی از رسانه های در فضای مجازی این صحبت غفوری درباره استرس بازی مقابل الکویت را برجسته کردند و حتی اعتراف بازیکن با تجربه استقلال به دلیل استرس ناشی از مشکلات را بازتاب دادند. گفتنی است این بازیکن یکی از موثرترین ستاره های این تیم در این دو بازی بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز