سجاد کاظم‌زاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیم ملی بوکس شرایط مناسبی دارد/ کسب سه سهمیه المپیک دور از تصور نیست

۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۰۷:۰۷:۰۶
کد خبر: ۹۵۷۳۱۱
تیم ملی بوکس شرایط مناسبی دارد/ کسب سه سهمیه المپیک دور از تصور نیست
بوکسور تیم‌ ملی گفت: بوکس ورزش ثانیه‌هاست و با یک مشت نتیجه عوض می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سجاد کاظم‌زاده، بوکسور تیم‌ ملی، درباره حضور در اردوهای تیم‌ ملی در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: برای حضور در اردوهای تیم‌ ملی و قرار گرفتن در لیست اعزامی‌ها برای شرکت در رقابت‌های گزینشی المپیک با مسلم مقصودی رقابت نزدیکی را داشتیم که در نهایت با رای داوران موفق شدم جواز حضور در انتخابی المپیک را کسب کنم.

او اضافه کرد: خوشبختانه از نظر آمادگی هم شرایط خوبی را داریم. تقریبا شبانه روز تمرین می‌کنیم تا با آمادگی لازم و کامل عازم مسابقات شویم. قبل از شروع اردوها در تورنمنت ترکیه حضور داشتیم که خیلی خوب بود فکر می‌کنم تیم به خوبی محک خورد و البته نتایج به دست آمده هم باعث شد با انگیزه‌تر شویم.

کاظم‌زاده در پایان در خصوص شانس کسب سهمیه نیز گفت: انتخابی المپیک تورنمنتی است که هر روز که به آن نزدیک می‌شویم سخت‌ تر می‌شود. در حال حاضر هم زمان و هم مکان مسابقات هم تغییر کرده است‌. هرچند که برای ما فرقی ندارد در چین مسابقه دهیم یا در اردن مهم کسب سهمیه است و تلاش می‌کنیم به دست بیاوریم. این روزها صحبت از سه سهمیه است که خیلی هم دور از ذهن نیست ولی بوکس ورزش ثانیه‌هاست و با یک مشت نتیجه عوض می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز