محمدرضا داورزنی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

خللی در برنامه‌های ما تا المپیک ایجاد نمی‌شود/ درباره کولاکوویچ با تدبیر پیش می‌رویم/ والیبال بانوان هم قابلیت قرار گرفتن بین ۴ تیم برتر آسیا را دارد

۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۰۶:۱۹:۲۷
کد خبر: ۹۵۷۳۲۶
خللی در برنامه‌های ما تا المپیک ایجاد نمی‌شود/ درباره کولاکوویچ با تدبیر پیش می‌رویم/ والیبال بانوان هم قابلیت قرار گرفتن بین ۴ تیم برتر آسیا را دارد
رئیس فدراسیون والیبال گفت: تلاش می‌کنیم شرایط رشد را برای بانوان فراهم کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال، درباره هدف‌ گذاری فدراسیون برای بخش بانوان در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: ما تلاش می‌کنیم شرایط رشد را برای بانوان فراهم کنیم چرا که معتقدیم این تیم پتانسیل قرار گرفتن بین چهار تیم اول آسیا را دارد. تیم‌هایی مانند چین، ژاپن و کره واقعا فوق‌العاده هستند اینکه ما صحبت از قهرمانی آسیا کنیم کار درستی نیست ولی اینکه هم‌پای تیم آقایان زمینه رشد بانوان را فراهم شود جزو برنامه‌های ماست که شدنی هم است.

او درباره وضعیت کولاکوویچ هم توضیح داد: با توجه به اتفاقات اخیری که برای مربیان فوتبال رخ داد نگرانی برای والیبال دوستان هم به وجود آمد ولی اصلا جای نگرانی نیست. تا به امروز با تدبیر پیش رفتیم و مطمئن باشید تا المپیک طبق برنامه پیش خواهیم رفت.

رئیس فدراسیون والیبال در پایان گفت: فعلا درگیر بازی‌های لیگ هستیم که تا فروردین ماه ادامه دارد. پس از پایان لیگ امید و جوان‌های زیادی را به اردو دعوت خواهیم کرد تا بتوانیم از بین آن‌ها ترکیب تیم برای حضور در لیگ‌ جهانی را انتخاب کنیم. البته در نظر داریم برای میزبانی هفته‌ای که در تهران است از ترکیب همیشگی استفاده کنیم که در حکم دیدار تدارکاتی برای این بازیکنان قبل از المپیک هم باشد. فعلا در حال رایزنی برای انجام چند بازی تدارکاتی برای تیم‌ملی با تیم‌های مطرح هستیم که به امید خدا با آمادگی لازم عازم توکیو شویم.

نظر شما