سیدعبدی افتخاری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ورود اسکی‌بازان ما به عرصه رقابت نوید آینده‌ای روشن می‌دهد/ زیرساخت و پتانسیل خوبی در رشته کوهستان داریم

۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۰۸:۴۸:۳۹
کد خبر: ۹۵۷۳۳۳
ورود اسکی‌بازان ما به عرصه رقابت نوید آینده‌ای روشن می‌دهد/ زیرساخت و پتانسیل خوبی در رشته کوهستان داریم
رئیس فدراسیون اسکی گفت: عمده پیست‌های اسکی امروز دیگر با دستگاه‌های برف‌ساز آماده می‌شوند و ساختار کاملا یخی دارند، قطعا نتایج اسکی‌بازان ما در چنین شرایطی خوب است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سید عبدی افتخاری، رئیس فدراسیون اسکی، در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص عملکرد تیم ملی ایران در بازی‌های المپیک زمستانی جوانان 2020 لوزان بیان کرد: رده سنی جوانان، جوانان یک است و تازه رسما وارد مسابقات شدند و ورزشکاران ما تعداد مسابقات کم‌تری را نسبت به سایر کشورها دارند. از زمانی که ورزشکار دارای رنکینگ جهانی او فعال می‌شود، در کشورهای اروپایی یا کشورهایی که صاحب پیست‌های اسکی پیشرفته هستند تعداد مسابقات بیشتری نسبت به بچه‌های ما دارند.

وی افزود: عمده پیست‌های اسکی امروز دیگر با دستگاه‌های برف‌ساز آماده می‌شوند و ساختار کاملا یخی دارند. قطعا نتایج  اسکی‌بازان ما در چنین شرایطی خوب است، همین که می‌توانند وارد عرصه رقابت شوند، نوید و امیدی بر آینده خوب و همراه با موفقیت پیش روی ورزشکاران ما است.

افتخاری اظهار داشت: امیدوارم این شرایط یک روز در کشور ما هم فراهم شود تا حداقل بتوانیم یک پیست مسابقه‌رو در سطح کشور احداث کنیم. این موضوع به اسکی‌بازان کمک می‌کند و شرایط مسابقه‌ای در کشور مانند سایر کشورهای اروپایی و آسیایی به وجود می‌آورد تا بتوانند در یک رقابت تنگاتنگ حضور پیدا کنند.

رئیس فدراسیون اسکی در پایان گفت: در رشته اسکی کوهستان زیرساخت و پتانسیل خیلی بهتری داریم. مسابقات قهرمانی آسیایی قرار بود در کشور چین برگزار شود اما در حال حاضر باتوجه به شرایط خاص چین این تورنمنت لغو شده است. انشاالله بتوانیم باوجود مشکلات پیش رو تیم ملی را به این مسابقات اعزام کنیم. ورزشکاران اسکی کوهستان خیلی زودتر می‌توانند توانمندی‌هایشان را در سطح آسیا و جهانی به رخ بکشند. امیدواریم به لطف الهی و تلاش خود اسکی‌بازان موفقیت‌هایی را پیش‌روی این ورزشکاران داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز