هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال؛

دربی صنعتی‌ها در دیار زاینده‌رود/ پذیرایی شهرخسته از خودروسازان/ مربی صربستانی به پرشورها رسید

۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۲۳:۱۰:۰۳
کد خبر: ۹۵۷۵۱۳
دربی صنعتی‌ها در دیار زاینده‌رود/ پذیرایی شهرخسته از خودروسازان/ مربی صربستانی به پرشورها رسید
هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام 5 دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام 5 دیدار پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین بازی تراکتور در خانه میزبان ذوب‌آهن است، سپاهان و فولاد نیز دیگر بازی حساس امروز را برگزار می‌کنند.

تراکتور تبریز- ذوب‌آهن اصفهان

پرشورهای تبریزی که در چند بازی آخر نیم فصل اول دوباره احیا شدند در اولین هفته نیم فصل دوم شکست تلخی را مقابل پرسپولیس صدرنشین در ورزشگاه آزادی به دست آوردند. تحولات زیادی در تیم تراکتور به وجود آمد بعد از رفتن مصطفی دنیزلی و حالا این تیم می‌خواهد با استفاده از مهره‌های باارزش خود بازهم در کورس قهرمانی قرار بگیرد. در طرف دیگر ذوبی‌ها نیم فصل دوم را خوب آغاز کردند و در خانه موفق شدند با یک گل پارس جنوبی جم را شکست دهند. تیم ذوب‌آهن نیز نسبت به ابتدای فصل تغییراتی داشته و باید دید در ادامه راه و با حضور رادولوویچ سرمربی صربستانی چه اتفاقی برای این تیم می‌افتد. رضا اسدی، محمدرضا خانزاده، سعید مهری و ساکت الهامی (سرمربی) محرومان تراکتور هستند و تنها محروم ذوبی‌ها در این دیدار محمد نژادمهدی است.

سپاهان اصفهان- فولاد خوزستان

شاگردان قلعه‌نویی در نیم فصل اول رقابت تنگاتنگی با پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی داشتند ولی در نهایت این پرسپولیس بود که موفق شد. تیم سپاهان بعد از پایان نیم فصل چند خرید خوب داشت و حالا به دنبال این است که بازهم در کورس قهرمانی قرار بگیرد. هرچند زردپوشان اصفهان در هفته هفدهم فرصت‌سوزی کردند و مقابل ماشین‌سازی متوقف شدند. سپاهان در این بازی می‌تواند از امتیاز میزبانی استفاده کند و در نقش جهان با کسب برد مقابل فولاد فاصله خود را با پرسپولیس کمتر کند. در طرف دیگر فولاد هیچ‌گاه مقابل تیم‌های بزرگ دست و پا بسته نبوده و همیشه خارج از خانه نیز نتایج قابل قبولی به دست آورده است. فولاد یک بازی عقب افتاده با استقلال دارد ولی در حال حاضر با کسب 24 امتیاز در رده هشتم قرار گرفته است. محمد آبشک، بازیکن تیم فولاد تنها غایب این بازی است.

پارس جنوبی جم- گل‌گهر سیرجان

پارسی‌ها در اولین بازی نیم فصل دوم نتیجه را به ذوب‌آهن واگذار کردند. این تیم در حال حاضر در رده سیزدهم قرار گرفته است و برای اینکه از انتهای جدول فاصله بگیرد چاره‌ای جز پیروزی در این بازی ندارد. گل‌گهر سیرجان نیز در اولین بازی مقابل سایپا به تساوی رسید. سیرجانی‌ها اخیرا مهاجم سابق استقلال و پرسپولیس یعنی گادوین منشا را جذب کردند تا مشکل گلزنی‌شان برطرف شود. گل گهر نیز در رده پانزدهم قرار گرفته است. 

پیکان تهران- شاهین شهرداری بوشهر

تیم پیکان، تیم چهاردهم جدول رده‌بندی در اولین بازی خود در نیم فصل دوم نتیجه را به نساجی واگذار کرد. شاگردان فرکی روزهای خوبی را سپری نمی‌کنند و تا به اینجای کار پیکان یکی از نامزدهای سقوط به لیگ دسته یک است. شاهین شهرداری بوشهر نیز دیگر تیم قعرنشین جدول است و به نوعی می‌توان این بازی را دربی قعرنشینان جدول نامید. بوشهری‌ها تا به اینجای کار تنها هفت امتیاز به دست آوردند و امید زیادی برای بقا در لیگ ندارند. حسین مالکی و مرتضی غلامعلی‌تبار دو بازیکن غایب شاهین شهرداری در این بازی هستند. حجت حق وردی و حسین پورامینی نیز از تیم پیکان با محرومیت مواجه هستند.

نساجی مازندران- سایپا تهران

تیم نساجی مازندران نیم فصل دوم را به بهترین شکل آغاز کرد و توانست مقابل شاگردان فرکی به برتری برسد. نساجی در حال حاضر در رده دهم جدول قرار دارد و یک حاشیه امنیت برای خود درست کرده است. تیم نساجی نیز در نیم فصل دوم چند خروجی و ورودی داشت. تیم سایپا نیز شرایط مشابهی با نساجی دارد و شاگردان صادقی در رده دوازدهم قرار گرفته‌اند. علی شجاعی از تیم نساجی تنها غایب این بازی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز