با شکست تیم شهروند اراک؛

ورامینی‌ها جشن قهرمانی نیم فصل گرفتند

۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۸:۵۲:۳۹
کد خبر: ۹۵۷۵۳۴
ورامینی‌ها جشن قهرمانی نیم فصل گرفتند
تیم والیبال شهرداری ورامین در آخرین دیدار خود در دور رفت لیگ برتر مردان کشور با شکست شهروند اراک، یک هفته مانده به پایان نیم فصل جشن قهرمانی گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوازدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران، جام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، امروز (پنج‌شنبه) با شش دیدار در شهرهای ورامین، گنبد، اصفهان، مریوان، تهران و سیرجان پیگیری شد.

در این بازی‌ها تیم‌های شهرداری ورامین، شهرداری ارومیه، سپاهان اصفهان، پیکان تهران، شهرداری گنبد و کاله مازندران برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

تیم شهرداری ورامین این هفته میزبان شهروند اراک بود و با شکست سه بر یک این تیم، قهرمانی خود در نیم فصل لیگ برتر والیبال مردان سال 98 را قطعی کرد.

شاگردان محمد عمده غیاثی سرمربی شهرداری ورامین، در ست دوم این دیدار مغلوب میهمان خود شدند، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم، در رقابتی نزدیک به پیروزی رسیدند تا با 11 برد و 28 امتیاز، عنوان قهرمانی نیم فصل را یک هفته به پایان دور مقدماتی، به دست آورند.

محمدرضا درفش کاویان و مهرداد شوشتری داوران اول و دوم این مسابقه بودند که عطا زراعتگر از تیم شهروند اراک کارت زرد گرفت و احسن‌اله شیرکوند برای یک ست با دریافت کارت قرمز اخراج شد.

احمد دامغانی‌نژاد و خضراله ترابی ناظران این دیدار دو ساعت و 15 دقیقه‌ای در سالن شهید گل عباسی ورامین بودند که 750 تماشاگر داشت.

در دومین مسابقه این هفته لیگ برتر والیبال، تیم‌های شهرداری گنبد و خاتم اردکان با قضاوت مسعود ذوقی و احسان زحمتی در سالن المپیک گنبد به مصاف یکدیگر رفتند.

گنبدی‌ها در این مسابقه در سه ست متوالی حریف خود را شکست دادند تا به هفتمین برد خود دست یابند و 19 امتیازی شوند. حسین پورکاشیان و اصغر کاظمی نیز ناظرین این مسابقه بودند.

سالن 25 آبان مجموعه ورزشی نقش جهان اصفهان، میزبان یکی از بازی‌های هفته دوازدهم لیگ برتر مردان سال 98 بود و تیم‌های فولاد سپاهان اصفهان و پیام خراسان به مصاف یکدیگر رفتند.

سپاهانی‌ها در این مسابقه در سه ست متوالی میهمان خود را شکست دادند تا به هشتمین برد خود در این رقابت‌ها دست یابند و یک پله صعود در جدول مسابقات را تجربه کنند و در رتبه سوم، جایگزین سایپا شوند.

امید فولادی‌وندا و احسان شرکایی داوران اول و دوم این مسابقه بودند و رحمان محمدی‌راد سرمربی سپاهان در این مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

نظارت بر این دیدار را که 77 دقیقه طول کشید و 200 تماشاگر داشت، شهباز صدری و حمید حق‌بین بر عهده داشتند.

در دیگر مسابقه هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال، تیم راه‌یاب ملل مریوان میزبان کاله مازندران بود و در سه ست متوالی مغلوب میهمان خود شد تا هشتمین شکست را تجربه کند.

شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله مازندران، در این مسابقه که یک هزار تماشاگر داشت و یک ساعت و 34 دقیقه طول کشید، به هشتمین برد خود دست یافتند و 23 امتیازی شدند.

علیرضا قریب و میثم پارسه داوران اول و دوم این مسابقه بودند و مسعود یزدان‌پناه و عباس امانی بر آن نظارت داشتند.

دیدار دو تیم پیکان تهران و شهداب یزد این هفته در مدت 82 دقیقه و با حضور 100 تماشاگر در سالن ساپکو مجموعه ورزشی ایران خودرو برگزار شد که شاگردان محمد ترکاشوند در سه ست متوالی حریف خود شهداب یزد را شکست دادند و به نهمین برد خود در این رقابت ها دست یافتند.

داود نافعی و اسماعیل رزقی، داوران اول و دوم این مسابقه بودند و محمدحسن خوشدل و علی یاوری نیز بر این دیدار نظارت داشتند.

شهدابی‌ها در این دیدار هشتمین ناکامی خود را تجربه کردند و همچنان از 11 بازی خود سه پیروزی و 10 امتیاز در پرونده ذخیره دارند.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان در دیگر مسابقه هفته دوازدهم لیگ برتر، میزبان شهرداری ارومیه بود و به رغم پیروزی در ست نخست این مسابقه، سه بر یک مغلوب میهمان خود شد تا نهمین شکست خود در این رقابت‌ها را تجربه کند.

شاگردان پیمان اکبری در این مسابقه که 800 نفر تماشاگر داشت و 99 دقیقه طول کشید، هفتمین برد خود را جشن گرفتند و 22 امتیازی شدند.

سعید عشق‌دوست، مرتضی علایی، احمد بندری و مجید محسنی شوشتری به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظرین، قضاوت و نظارت بر این دیدار را عهده‌دار بودند.

تیم والیبال سایپا که این هفته استراحت داشت، از رتبه سوم جدول به جایگاه چهارم نزول یافت تا در هفته پایانی دور رفت، برای برگشت به جایگاه خود تلاش کند.

نتایج کامل هفته دوازدهم لیگ برتر مردان به قرار زیر است:

شهرداری ورامین 3 – شهروند اراک یک (25 بر 16، 28 بر 30، 26 بر 24 و 25 بر 21)

شهرداری گنبد 3 – خاتم اردکان صفر (25 بر 23، 25 بر 19 و 25 بر 15)

فولاد سپاهان اصفهان 3 – پیام خراسان صفر (25 بر 22، 25 بر 20 و 25 بر 23)

راه‌یاب ملل مریوان صفر – کاله مازندران 3 (20 بر 25، 17 بر 25 و 20 بر 25)

پیکان تهران 3 – شهداب یزد صفر (25 بر 22، 25 بر 19 و 25 بر 16)

فولاد سیرجان ایرانیان یک – شهرداری ارومیه 3 (25 بر 21، 16 بر 25، 16 بر 25 و 16 بر 25)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز