طراوت همیشگی را نداشتیم و از شرایط خوب دور بودیم؛

نکونام: از فوتبال می‌روم/ اشتباه است، مربی‌فکر کند در حد تیم ملی است

۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۲۰:۰۱:۳۵
کد خبر: ۹۵۷۸۰۷
نکونام: از فوتبال می‌روم/ اشتباه است، مربی‌فکر کند در حد تیم ملی است
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: کمک داور به سمت مربی من آمد و گفت اخراجت می‌کنم، او هم گفت اخراج کن و کمک‌داور به موعود بنیادی‌فر گفت ایشان را اخراج کنید و مربی من اخراج شد. اگر مربی ما کوچک‌ترین حرفی به داور زده باشد من از فوتبال می‌روم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ جواد نکونام در نشست خبری پس از شکست خارج از خانه تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: عذرخواهی می‌کنم که دیروز نتوانستم در کنفرانس خبری شرکت کنم. حرف از سیستم کی‌روش شد، بحث کی‌روش استنلی بود. اگر هم با کارلوس کی‌روش مقایسه شده باشم که باعث افتخارم است. شرایط پس از رفتن او مشخص است. اگر با کی‌روش مقایسه شوم، بهتر از این است که با نفرات دیگری مقایسه شوم. باشگاه بزرگ سپاهان و هوادارانش باید بدانند که یک مربی نباید راجع به مربی حریف صحبت کند. تیم من هر جوری دلم بخواهد بازی می‌کند. تیم حریف زیر توپ می‌زند و توپ ۲۴ ساعته روی هواست مگر کسی حرفی می‌زند؟ البته این اشکالی هم ندارد.

نکونام اضافه کرد: اگر مربی‌ای فکر می‌کند در حد تیم ملی است یک اشتباه بزرگ است. محرم نویدکیا از دوستان خوب من است. دوست داشتم او را ببینم. او آدم بزرگ و باهوشی است و مربی بزرگی می‌شود و حواسش به همه چیز است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد در مورد کیفیت فنی بازی عنوان کرد: ما در دقایق ابتدایی بازی تمرکزمان را از دست دادیم. یک خطا گرفته شد که خطا نبود. طبق معمول روی ضربات ایستگاهی و سانتر گل خوردیم. اشتباهات فردی باعث شد این گل را دریافت کنیم. دو بازیکن به تیم ملی امید دادیم که در نیم فصل اول بهترین بازیکنان ما بودند ولی در این دو بازی خیلی ضعیف کار کردند و نمی‌دانم چرا این‌طور شدند. ایوب والی را  به خاطر سرماخوردگی نداشتیم. قاسم‌نژاد و آبشک را هم نداشتیم. اشتباهات فردی هم اذیت‌مان کرد. داور می‌داند چه کار کند. با سوت زدن و به این و آن و به من کارت دادن بازی را درست می‌کنند. اشتباه برداشت نکنید. درست می‌کنند یعنی کاری می‌کنند تیم حریف عصبانی شود. آقای بنیادی‌فر سال قبل یک قضاوت خوب برای من در بازی نساجی و فولاد داشت که بعدش محروم شد. قضاوتش پارسال هم اشتباه بود. او امروز سوت‌هایی زد و کارت‌هایی داد که باعث شد تمرکز تیم من از بین برود و من تا حالا ندیده‌ام در اصفهان بازی‌ای انجام شود و داوری به ضرر سپاهان باشد. یک جا داور به ما دو مربی گفت که با هم حرف نزنید در صورتی که ما اصلا با هم حرف نزدیم و هر دو نیمکت به داوری اعتراض داشتند. بنیادی‌فر امروز روز خوبی نداشت و تیم ما کارت‌های بی‌مورد گرفت. کمک داور به سمت مربی من آمد و گفت اخراجت می‌کنم، او هم گفت اخراج کن و کمک‌داور به موعود بنیادی‌فر گفت ایشان را اخراج کنید و مربی من اخراج شد. اگر مربی ما کوچک‌ترین حرفی به داور زده باشد من از فوتبال می‌روم.

نکونام در مورد کیفیت تیمش در بازی امروز اظهار داشت: این بازی برای تیم ما که اولین بازی‌اش بعد از تعطیلات بود و 4 بازیکن جدید اضافه شدند، سخت بود. ما طراوت همیشگی را نداشتیم و از شرایط خوب دور بودیم، اما مطمئن باشید دوباره به شرایط خوبمان برمی‌گردیم. در 20 دقیقه آخر دیدید که توپ از نیمه ما عقب‌تر نمی‌رفت، مگر اینکه بازی بکش بکش می‌شد.

سرمربی تیم فولاد در مورد اینکه آیا اگر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی شود، تیم ملی ما با همین روشی که او معتقد است بازی خواهد کرد، گفت: اجازه بدهید ببینیم تکلیف تیم ملی چه می‌شود. فوتبال ما 50 سال به عقب برگشته، زمانی از ذوب‌آهن بازیکن می‌گرفتیم اما از دسته 2 بازیکن یواشکی به تیم ملی آمد. سعی کنند برای کی‌روش استنلی پاسپورت ایرانی بگیرند تا در تیم ملی کمک‌مان کند. کسی که حرف می‌زند باید جوابش را بشنود. من در میان این مردم زندگی می‌کنم و این طور نیست که کسی به من حرفی بزند و جوابش را ندهم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز