نباید اجازه داد که حاشیه‌ها از بیرون تزریق شود؛

صالحی‌امیری: کاراته مورد حمایت ویژه کمیته ملى المپیک است/ طباطبایى حواشی را از بین برد

۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۳:۴۷:۵۲
کد خبر: ۹۵۸۱۹۹
صالحی‌امیری: کاراته مورد حمایت ویژه کمیته ملى المپیک است/ طباطبایى حواشی را از بین برد
نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک امروز (شنبه 12 بهمن ماه) به میزبانی فدراسیون کاراته برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیدرضا صالحی امیری در نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک به میزبانی فدراسیون کاراته اظهار داشت: کاراته جایگاه ویژه ای در ورزش دارد. اهمیت این رشته با حضور در المپیک دوچندان شده است. این رشته در میان جوانان علاقه مندان بسیاری دارد و امیدواریم همچنان به موفقیت هایش در ورزش ادامه دهد.

وی افزود: جا دارد از سیدحسن طباطبایی تشکر کنم. ایشان به فدراسیون کاراته ثبات داده است. پیش ازاین تغییرات در کاراته زیاد بوده اما حالا فدراسیون به دور از حاشیه در مسیر موفقیت قدم برمی دارد. همچنین جا دارد از زحمات روسای قبلی از جمله فرجی، سمندر، مرحوم حاج بهزاد کتیرایی و ... تقدیر و تشکر کنم.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: آمدن طباطبایی این امتیاز را برای کاراته داشت که حاشیه ها از بین برود. البته نباید اجازه داد که حاشیه ها از بیرون تزریق شود تا کاراته بدون دغدغه به کار خود ادامه دهد.

صالحی امیری خاطرنشان کرد: جا دارد از زحمات هروی، خوشقدم و به ویژه جواد سلیمی تشکر کنم که خیلى براى تیم ملى زحمت مى کشند. کسب سهمیه المپیک دشوار است اما زحمات این عزیزان و فدراسیون موجب شده که الان کاراته شرایط خوبی داشته باشد. کاراته مورد حمایت ویژه کمیته ملی المپیک است و مقرر گردید دو مرحله کمک خارج از برنامه به این فدراسیون تعلق گیرد.

رئیس کمیته ملی المپیک در پایان تصریح کرد: المپیک نقطه پایان کاراته نیست باید همه کمک کنند این رشته بهتر از این نیز شود. کاراته از نظر سخت افزاری و امکانات نیاز به کمک ویژه وزارت ورزش، شرکت توسعه و کمیته ملی المپیک دارد. امیدوارم همه کمک کنند تا این مشکل کاراته نیز برطرف شود.

در ادامه سیدحسن طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته اظهار داشت: در راه کسب سهمیه المپیک هم وزارت ورزش و جوانان و هم کمیته ملی المپیک حامی کاراته بوده اند و امیدوارم این حمایت ها تا زمان کسب سهمیه ادامه داشته باشد.

جواد سلیمی، رئیس کمیته داوران کشورمان نیز در نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: در تمام این سالها مانند سرباز در کنار فدراسیون کاراته و تیم ملی حضور داشتم و کمک کردم. امیدوارم هم در کسب سهمیه و هم در مسابقات المپیک موفق باشیم.

لازم به یادآوری است در این نشست نواب رئیس و سرپرست دبیری فدراسیون کاراته از زحمات کمیته ملی المپیک در راه حمایت از این رشته ورزشی تقدیر و تشکر کردند.

نظر شما