ملی‌پوشان تکواندو در شرایط مطلوبی قرار دارند؛

پولادگر: کسب سهمیه المپیک برای دختران دور از دسترس نیست

۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۳:۵۳:۳۵
کد خبر: ۹۵۸۲۰۶
پولادگر: کسب سهمیه المپیک برای دختران دور از دسترس نیست
رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به کسب 2 سهمیه بازی های المپیک در بخش آقایان گفت: تیم ملی تکواندو زنان هفته آخر فروردین در مسابقات کسب سهمیه المپیک اردن شرکت خواهند کرد و امیدواریم سهمیه المپیک را هم کسب کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سید محمد پولادگر از برگزاری تورنمنت بین‌المللی ترکیه از 14 تا 18 بهمن ماه در دو بخش کیوروگی و پومسه و سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در "استانبول" خبر داد.

وی با اشاره به حضور تکواندوکاران در اردوی دائمی تا زمان حضورشان در المپیک گفت: تیم دختران تکواندو شنبه 12 بهمن ماه جهت شرکت در یک تورنمنت تدارکاتی همراه با مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی به عنوان مربیان عازم ترکیه خواهند شد و پس از آن در نیمه اول اسفندماه، تیم دختران و پسران در مسابقات قهرمانی آسیا در بیروت شرکت خواهند کرد.

رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به تغییر میزبانی مسابقات کسب سهمیه المپیک از چین به اردن گفت: تیم ملی تکواندو زنان  هفته اخر فروردین در مسابقات کسب سهمیه المپیک اردن شرکت خواهند کرد و کسب سهمیه المپیک دختران دور از دسترس نیست. 

پولادگر با مطلوب خواندن ملی پوشان کشورمان افزود: تیم‌ملی تکواندو ایران در گروه مردان نیز موفق به کسب ۲ سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ – توکیو توسط آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی شده است و هدایت تیم ملی برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربیان است همچنین هادی ساعی نیز به عنوان مدیرفنی در کنار ملی پوشان حضور دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز