سهراب انتظاری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کیفیت زمین آبادان در بازی پرسپولیس تاثیرگذار بود/ علیپور باید با دیگر مهاجمان رقابت داشته باشد/ گل‌محمدی نیاز به حمایت هواداران دارد

۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۶:۰۵:۳۸
کد خبر: ۹۵۸۴۰۷
کیفیت زمین آبادان در بازی پرسپولیس تاثیرگذار بود/ علیپور باید با دیگر مهاجمان رقابت داشته باشد/ گل‌محمدی نیاز به حمایت هواداران دارد
مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: گل‌محمدی از بدنه باشگاه است و یک ماه نشده به این تیم آمده، همان اندازه که به کالدرون و پیش از او برانکو وقت دادیم باید همان مقدار به گل‌محمدی وقت بدهیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سهراب انتظاری، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، پیرامون برد این تیم مقابل صنعت‌نفت آبادان به خبرنگار برنا گفت: بازی کردن در آبادان ساده نیست. صنعت نفت جزو تیم‌های بالای جدول است که با اتکا به هواداران خود دیروز به دنبال گرفتن امتیاز بود.

وی افزود: متاسفانه کیفیت پایین زمین آبادان در کیفیت بازی تاثیرگذار بود. پرسپولیس موقعیت‌های خوبی داشت و می‌توانست گل‌های بیشتری به ثمر برساند که با بی‌دقتی و بدشانسی توپ‌ها تبدیل به گل نشد. البته معتقدم گزارشگر بازی هم در سرد کردن آن بی‌تاثیر نبود و مثلا وقتی علیپور و اوساگونا توپ را به تیر زدند، انگار یه صحنه معمولی را گزارش می‌کند که توپ به اوت رفته است. روی هم رفته پرسپولیس تیم برتر زمین بود و خوشبختانه توانست به سه امتیاز بازی دست پیدا کند.

مهاجم اسبق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که نظرش درباره خراب کردن چند موقعیت تک به تک توسط علیپور چیست و آیا حضور دو مهاجم جدید امکان دارد روی روحیه او تاثیرگذار باشد؟ عنوان کرد: علیپور از رقابت قطعا لذت هم می‌برد و اگر کسی از رقابت بترسد دلیل ندارد بخواهد بازی کند. علیپور به لحاظ روحی هنوز با مشکل به وجود آمده در استادیوم آزادی کنار نیامده است. باید در این‌ باره بزرگان تیم و کادرفنی با او صحبت کنند. ما دوست داریم علیپور را بالای جدول گلزنان ببینیم همانگونه که دو سال پیش بود و او توانایی انجام این مهم را دارد. درباره اوساگونا هم امیدوارم جریان جونیور تکرار نشود.

انتظاری در ادامه پیرامون دربی 91 نیز گفت: دربی شرایط خاصی دارد. امیدوارم تیم‌ها حالا که در شرایط خوبی قرار دارند بتوانند با شجاعت بازی کنند. چرا که ترسو بازی کردن دربی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

بازیکن اسبق پرسپولیس تصریح کرد: بنده از هواداران می‌خواهم همواره صبر را چاشنی کارشان داشته باشند. گل‌محمدی از بدنه باشگاه است و یک ماه نشده به این تیم آمده، همان اندازه که به کالدرون و پیش از او برانکو وقت دادیم باید همان مقدار به گل‌محمدی وقت بدهیم. من آینده روشنی برای تیم می‌بینیم و امیدوارم بچه‌ها پنجشنبه بتوانند با یک بازی خوب به پیروزی دست پیدا کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز