حسن میرزاآقابیک در گفتگو با خبرگزاری برنا:

راگبی هم مثل بسکتبال یک نسل طلایی خواهد داشت/ کنفدراسیون راگبی آسیا تمام جریمه‌های دلاری ایران را بخشید

۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۰۸:۱۹:۳۵
کد خبر: ۹۵۸۸۹۱
راگبی هم مثل بسکتبال یک نسل طلایی خواهد داشت/ کنفدراسیون راگبی آسیا تمام جریمه‌های دلاری ایران را بخشید
رئیس انجمن راگبی گفت: همانطور که رئیس کنفدراسیون آسیای راگبی هم اعلام کرد، ایران در بخش توسعه این ورزش برترین آسیاست. تلاش زیادی در این زمینه کردیم و ثمره‌ آن را طی چند سال آینده مثل نسل طلایی بسکتبال، خواهیم دید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسن میرزاآقابیک، رئیس انجمن راگبی در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص شرایط راگبی کشورمان بیان کرد: طی برنامه‌ریزی که در 8 سال گذشته داشتیم، هر سال مراسم تجلیل و تقدیر از برترین‌های راگبی کشور برگزار می‌شود. امسال هم این برنامه با حضور مهمانی ویژه، یعنی قیس عبدالله، رئیس کنفدراسیون آسیا، برگزار شد. او هم از این مراسم بسیار خوشحال و راضی بود و امیدوارم شرایط بهتری برای آینده راگبی ایران رقم بخورد.

وی افزود: ان‌شاءالله اولین دوره مسابقات ساحلی آسیا آبان ماه سال آینده در جزیره زیبای کیش و خلیج همیشه فارس برگزار خواهد شد. این اولین رویدادی ساحلی قاره کهن است که میزبانی‌اش را به ایران دادند. ما در خواست میزبانی مسابقات 15 نفره را هم دادیم، امیدواریم آن میزبانی را هم به ما بدهند.

میرزاآقابیک اظهار داشت: جلساتی را همراه با علیپور، رئیس فدراسیون انجمن‌های ایران، با قیس عبدالله داشتیم و یک‌سری خواسته‌های خود را مطرح کردیم. همچنین رئیس کنفدراسیون راگبی آسیا تمام جریمه‌های دلاری ایران را بخشید. تیم‌های ملی ما وضعیت خوبی دارند اما همچنان نیاز به حمایت بیشتر مجموعه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک داریم که امیدوارم این اتفاق خوب بیفتد. چون در سال 2021 مسابقات رفت و برگشتی امارات را پیش رو خواهیم داشت.

رئیس انجمن راگبی گفت: برنامه‌های زیادی برای آینده داریم و قطعا پیش از هر رویداد، مسابقات دوستانه زیادی خواهیم داشت که ماهیت آن‌ها در آینده اعلام می‌شود. چون ما فقط فعالیت‌هایی را اعلام می‌کنیم که قطعا انجام خواهند شد. ما در رده سنی پایه جزو برترین‌های آسیا هستیم و همانطور که رئیس کنفدراسیون آسیای راگبی هم اعلام کرد، ایران در بخش توسعه این ورزش برترین آسیاست. تلاش زیادی در این زمینه کردیم و ثمره‌ آن را طی چند سال آینده مثل نسل طلایی بسکتبال، خواهیم دید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز