بودروف آماده بازی است؛

رونمایی فرهاد از ستاره جدیدش مقابل پرسپولیس+عکس

۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۰۵:۴۶:۴۳
کد خبر: ۹۵۹۰۱۱
رونمایی فرهاد از ستاره جدیدش مقابل پرسپولیس+عکس
فرهاد مجیدی برای دربی روز پنج‌شنبه آماده رو کردن برگه آس خود است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال استقلال در پایان این هفته باید به مصاف پرسپولیس برود. آبی پوشان برای این بازی چند غایب قطعی دارند. سیاوش یزدانی و عارف غلامی، 2 مدافع میانی آبی پوشان هستند که به نظر می‌رسد شانسی برای قرار گرفتن در ترکیب این تیم در شهرآورد پایتخت ندارند.

هرچند غلامی و یزدانی در تمرین روز گذشته استقلال شرکت و نرم دوی کردند اما بعید به نظر می‌رسد مجیدی برای این بازی حساس که سخت‌ترین امتحان مربیگری او در استقلال است، به غلامی و یزدانی اعتماد کند.

 

از طرف دیگر مجیدی در بازی با الکویت و الریان از بازیکنان جایگزین در دفاع میانی استفاده کرد و بازیکنانی چون روزبه چشمی و محمد دانشگر در کنار شاهین طاهرخانی، به خوبی جواب اعتماد او را دادند و دروازه آبی پوشان در هر 2 بازی بسته ماند. بنابراین بعید به نظر می‌رسد مجیدی در شهرآورد فرصت بازی به بازیکنان ناآماده‌ای مانند یزدانی و غلامی بدهد و دست به چنین ریسک بزرگی آن هم در قلب دفاع تیمش بزند. با این وجود شاید بودروف، مدافع بلغارستانی که به تازگی به جمع آبی پوشان اضافه شده، برای دقایقی فرصت حضور در این دیدار حساس را به دست بیاورد.

به هرحال مدافع بلغارستانی که بهترین بازیکن خط دفاعی در کشورش بوده می تواند برای مجیدی در این دیدار حکم رو کردن برگه آس را داشته باشد.

نظر شما