مجید واشقانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

نبود شیخ مانع از برد استقلال مقابل پرسپولیس نمی‌شود/ به خاطر حمایت‌ از فرهاد مجیدی فحش و ناسزا شنیدم

۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۶:۰۶:۳۶
کد خبر: ۹۵۹۳۱۷
نبود شیخ مانع از برد استقلال مقابل پرسپولیس نمی‌شود/ به خاطر حمایت‌ از فرهاد مجیدی فحش و ناسزا شنیدم
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: قطعا برد با استقلال است حالا اینکه این دیدار با چه نتیجه‌ای به سود آبی‌ها خاتمه خواهد یافت خیلی اهمیت ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجید واشقانی، بازیگر سینما و تلویزیون درباره آخرین وضعیت استقلال پیش از بازی دربی در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: قبل از هر چیز بگویم که خیلی خوشحالم فرهاد مجیدی یکی از اسطوره های آبی پوشان به استقلال اضافه شد. یادم است همان روزهایی که استراماچونی تیم را رها کرد و رفت جزو اولین افرادی بودم که گفتم باید فردی را انتخاب کنیم که از بدنه خود این تیم باشد نه اینکه برویم و ناز افرادی را بکشیم که ارزشی برای استقلال قائل نیستند.

وی افزود: خوشبتانه این اتفاق رخ داد و چه کسی بهتر از فرهاد مجیدی؟ هر چند که سر این ماجرا و پستی که در اینستاگرام گذاشتم کلی فحش و ناسزا شنیدم اما خوشحالم که استقلال بالاخره به آرامش رسید. در این مدت هم که مجیدی عمکلرد خیلی خوبی داشت و قطعا با همین روند هم تا پایان فصل به امید خدا ادامه خواهد داد.

بازیگر سریال زیر هشت در مورد نتیجه دربی نیز توضیح داد: قطعا برد با استقلال است حالا اینکه این دیدار با چه نتیجه‌ای به سود آبی‌ها خاتمه خواهد یافت خیلی اهمیت ندارد. هر چند که همیشه استقلال با ضعیف ترین تیم خود در مقابل پرسپولیس حاضر شده آنهم به دلایل متفاوت مانند مصدومیت، محرومیت و ... الان هم که شیخ را نداریم ولی به نظرم مهم این است که استقلال این بازی ببرد که خواهد برد.

واشقانی در پایان درباره شانس قهرمانی استقلال نیز گفت: قهرمانی که فقط برای جذابیت لیگ است مهم این است که استقلال همیشه در کورس قهرمانی بوده و است. ما شانس قهرمانی هم داریم ولی هنوز تا پایان فصل زمان زیادی مانده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز