توسط کمیته انضباطی فدراسیون والیبال صورت گرفت؛

شهداب یک جلسه محروم از همراهی تماشاگران

۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۲۰:۲۰:۰۰
کد خبر: ۹۵۹۵۷۵
شهداب یک جلسه محروم از همراهی تماشاگران
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال، تیم شهداب یزد را به یک جلسه محرومیت از همراهی تماشاگران و پنج میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، حواشی دو دیدار برگزار شده در یزد و ارومیه از هفته سیزدهم لیگ برتر، دو موضوع نشست کمیته انضباطی روز دوشنبه 14 بهمن ماه بود و این کمیته براساس گزارش ناظرین و مستندات ارائه شده، آرای زیر را صادر کرد.

در مورد حواشی دیدار تیم‌های شهداب یزد و فولاد سیرجان ایرانیان، نظر به این که برخی تماشاگران تیم میزبان (شهداب یزد) نسبت به بازیکنان تیم فولاد سیرجان ایرانیان و داور، الفاظ زشتی به کار بردند و سابقه این رفتار دور از انتظار از سوی تماشاگران تیم شهداب وجود داشته است، این باشگاه به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در بازی خانگی و پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بر این اساس، تیم شهداب یزد روز چهارشنبه و در دیدار با کاله آمل در هفته چهاردهم لیگ برتر، از همراهی تماشاگران خود محروم است.

در مورد حواشی دیدار تیم‌های شهرداری ارومیه و کاله مازندران نیز با توجه به گزارش ناظر مسابقه مبنی بر رفتار زشت برخی تماشاگران ارومیه و توهین به تیم حریف، تذکر کتبی با درج در پرونده برای تیم شهرداری ارومیه در نظر گرفته شد و چنانچه این رفتار غیرقابل قبول تکرار شود، برای این تیم محرومیت اعمال خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز