صادق ورمزیار در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال قدرت بیشتری نسبت به پرسپولیس دارد/ این دربی جنگ هافبک ها است/ در جذب مطهری تعلل کردند

۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۶:۰۹:۴۰
کد خبر: ۹۵۹۵۸۶
استقلال قدرت بیشتری نسبت به پرسپولیس دارد/ این دربی جنگ هافبک ها است/ در جذب مطهری تعلل کردند
پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است این تیم قدرت بیشتری نسبت به پرسپولیس دارد و در بازی روز پنجشنبه آبی‌پوشان برنده بازی خواهند بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ صادق ورمزیار پیشکسوت باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت این تیم و بازی حساس پنجشنبه مقابل پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه استقلال از ابتدای فصل یک روند صعودی و رو به رشدی داشته است. به غیر از مقطعی که تیم تغییراتی در کادر فنی داشت خوشبختانه این روند صعودی حفظ شده و در حال حاضر استقلال شرایط بسیار خوبی دارد و فکر می‌کنم بتواند در دربی موفق باشد.

وی افزود: درباره دربی باید ابتدا این را بگویم که پرسپولیس یک تیم خوب و قابل احترام است. آنها نیز از ابتدای فصل سیر صعودی داشتند و جابجایی کادرفنی نیز در این تیم رخ داده اما اگر به لحاظ فنی بخواهیم به این دیدار نگاه کنیم دربی ۹۲ جنگ هافبک‌ها است و تیمی که بتواند جنگ میان میدان را برنده شود خطرات و مشکلات زیادی را برای تیم حریف ایجاد می‌کند و به نظر من چنین تیمی می‌تواند برنده دربی شود.

مدافع سابق تیم ملی و باشگاه استقلال در ادامه اظهار داشت: استقلال با توجه به سیستمی که بازی می‌کند و حضور سه هافبک دفاعی و دو وینگر در خط میانی قدرت بیشتری نسبت به پرسپولیس دارد و فکر می‌کنم استقلال با اتکا به همین موضوع می‌تواند برنده دربی ۹۲ شود.

مربی سابق استقلال در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به احتمال غیبت دیابت عنوان کرد: ارسلان مطهری بازیکن بسیار خوبی است که متاسفانه در حالی که سه چهار سال بود دوست داشت به تیم محبوبش بیاید، مدیران استقلال در این‌باره تعلل کردند و به هر حال او هم اکنون افتخار پوشیدن پیراهن استقلال را دارد و می‌تواند در این تیم با همین روند به موفقیت‌های بسیار خوبی برسد و اگرچه زوج قائدی دیاباته همان فیل و فنجان خودمان یکی از ویرانگرترین خط‌های حمله لیگ به شمار می‌رود اما مطهری می‌تواند در این بازی حضور پیدا کند و امیدوارم عدم هماهنگی و با قائدی مشکل خاصی را پیش نیاورد.

ورمزیار در پایان صحبت‌هایش خطاب به بازیکنان استقلال گفت: بازیکنان غیرت و زحمت زیادی کشیدند تا نام فوتبال ایران در آسیا سرافراز بماند. بچه ها بدانند زحماتشان برای پیشکسوتان و هواداران ارزشمند است و امیدوارم آنها با انجام یک بازی خوب پنجشنبه پیروز میدان شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز