بازیکنان ۱۰ تا ۳۰ درصد از سال گذشته طلب دارند؛

پرده‌برداری از یک سند/ واقعیت برای پرسپولیسی‌ها مشخص شد!

۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۴:۴۲:۲۸
کد خبر: ۹۵۹۶۲۰
پرده‌برداری از یک سند/ واقعیت برای پرسپولیسی‌ها مشخص شد!
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان تیم بین 10 تا 30 درصد مبلغ قرارداد خود را از سال گذشته هنوز طلب دارند و نتوانسته ایم به آنها پرداخت کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، روز گذشته یکی از خبرگزاری ها سندی را درخصوص پرداختی های سال گذشته به بازیکنان پرسپولیس منتشر کرد که طی این سند نشان داده شد بازیکنان هیچگونه مطالبه ای از سال گذشته از باشگاه ندارند. این سند درحالی منتشر شد که در چند روز اخیر اکثر بازیکنان پرسپولیس اعتراضاتی را نسبت به پرداختی های خود داشتند و اینکه از سال گذشته نیز درصدی از مبلغ قرارداد خود را دریافت نکرده اند.

محمدحسن انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شب گذشته در تماس تلفنی با برنامه فوتبال برتر درخصوص این ادعای مطرح شده گفت: این سند به دروغ منتشر شده است و بازیکنان تیم بین 10 تا 30 درصد مبلغ قرارداد خود را از سال گذشته هنوز طلب دارند و نتوانسته ایم به آنها پرداخت کنیم.

مدیرعامل باشگاه خاطرنشان کرد: این اتفاق به خاطر این است که چند روز مانده به بازی حساس دربی تمرکز تیم را بهم بزنند. ما در تلاش هستیم علاوه بر تسویه حساب سال گذشته مبلغ پرداختی امسال را نیز به 50 درصد برسانیم و نهایتا تا دو روز آینده این اتفاق می افتد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز