صبح امروز؛

کارگاه آموزشی ویژه مربیان اعزامی به المپیک ۲۰۲۰ برگزار شد

۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۱:۰۷:۵۴
کد خبر: ۹۵۹۷۹۳
کارگاه آموزشی ویژه مربیان اعزامی به المپیک ۲۰۲۰ برگزار شد
صبح امروز و با حضور سرپرستان و مربیان اعزامی به بازی‌های المپیک 2020 توکیو، چهارمین کارگاه آموزشی ویژه این نفرات در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، از نخستین جلسه هماهنگی برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای کاروان اعزامی به المپیک 2020 که با حضور مدیران کمیته ملی المپیک و آکادمی ملی المپیک برگزار شد، بیش از یک سال گذشت.

پس از برگزاری جلسات متعددی که در خصوص عناوین و چگونگی ارائه خدمات آموزشی به تیم‌های اعزامی به این رویداد مهم ورزشی برگزار شد، نخستین کارگاه مذکور که اختصاص به مباحثی نظیر روان‌شناسی ورزشی و برنامه‌نویسی تمرین داشت، در ابتدای شهریورماه 98 برگزار شد.

در ادامه سرپرستان و مربیان اعزامی به توکیو در دو کارگاه دیگر که در زمینه تغذیه ورزشی، علم تمرین، آشنایی و چگونگی استفاده از امکانات IT در دهکده بازی‌ها برگزار شد، حضور یافتند.

از ساعت 9 صبح امروز نیز چهارمین کارگاه آموزشی که به دو مبحث تمرینات فانکشنال و مسئولیت‌های حقوقی سرپرستان و مربیان اعزامی به المپیک اختصاص داشت، به ترتیب توسط مرتضی بهرامی نژاد و حسین آقایی نیا به شرکت کنندگان کارگاه ارائه شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز