کریمی اعلام کرد:

افتتاح پروژه جهان پهلوان تختی پس از ۱۳ سال/ ارزش اقتصادی این پروژه ۲۰ میلیارد تومان است

۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۱:۱۴:۵۰
کد خبر: ۹۵۹۷۹۸
افتتاح پروژه جهان پهلوان تختی پس از ۱۳ سال/ ارزش اقتصادی این پروژه ۲۰ میلیارد تومان است
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی در حاشیه آیین افتتاح و بهره برداری سالن چندمنظوره و طبقاتی جهان پهلوان تختی اظهار داشت: این فضای ورزشی پس از ۱۳ سال بهره برداری و در اختیار مردم شریف این استان قرار گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان مهندس کریمی که به همراه دکتر سلطانی فر صبح امروز به استان گیلان سفر کرده است در حاشیه افتتاح سالن تختی لاهیجان توضیحاتی را پیرامون این پروژه ارائه کرد.

او اظهار داشت: این پروژه از سال ۱۳۸۵ کلنگ خورده است که خوشبختانه در دولت تدبیر و امید و با پیگیری های دکتر سلطانی فر پس از ۱۳ سال صبح امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسید.

کریمی با بیان اینکه این سالن،چندمنظوره و طبقاتی است اظهار داشت: مردم علاقه مند در رشته های والیبال, فوتبال و بدنسازی می توانند از این فضا استفاده کنند.

ضمن اینکه در این مجموعه سالن #بیلیارد، خوابگاه، فضای رختکن و.... نیز برای استفاده کنندگان از این مجموعه پیش بینی شده است.

وی توضیح داد: مساحت این مجموعه ۳ هزار و ۲۲۵ متر مربع است و یازده میلیارد تومان برای تکمیل آن هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری #اماکن #ورزشی ارزش اقتصادی این پروژه را بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

وی در پایان سخنانش از زحمات مریم بخشی، مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان، فرماندار و نمایندگان شریف این استان به خاطر پیگری مسائل مرتبط با توسعه ورزش قدردانی کرد.

نظر شما