محمدحسن انصاری‌فرد:

باید اتحاد و همدلی که بین هواداران، تیم و باشگاه وجود دارد را حفظ کنیم

۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۲:۱۳:۱۶
کد خبر: ۹۵۹۸۵۳
باید اتحاد و همدلی که بین هواداران، تیم و باشگاه وجود دارد را حفظ کنیم
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: با صراحت و به ضرس قاطع می‌گویم بازیکنان ما از فصل قبل 10 تا 30 درصد طلب دارند و اسناد آن هم موجود است. انتشار بعضی اسناد و ارقام و منحرف شدن ذهن افکار عمومی نسبت به بازیکنان، در آستانه دربی اصلا کار درستی نبود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در پی اقدام‌های صورت گرفته علیه سرخپوشان در آستانه دربی و در شب و روز گذشته محمدحسن انصاری فرد در گفتگویی مطالبی را مطرح کرد.

مدیرعامل پرسپولیس در جریان این برنامه اظهار داشت: متاسفانه اسنادی در ارتباط با بازیکنان ما، انتشار یافته است مبنی بر این که اعضای تیم صد در صد مطالبات فصل گذشته خود را دریافت کرده‌اند که من با صراحت و به ضرس قاطع می‌گویم، این آمار اصلا درست نیست، چون طبق اسناد باشگاه، بازیکنان 10 تا 30 درصد از فصل قبل طلب دارند. این یک حقیقت است و در صورت نیاز حتی می‌توانیم اسناد آن را منتشر کنیم.

وی اضافه کرد: این که گفته شده بازیکنان هیچ طلبی بابت قرارداد سال قبل ندارند و نوک پیکان حمله هم به سمت کاپیتان با غیرت تیم سید جلال حسینی گرفته شده است که واقعا باعث تاسف است. آن چه مسلم است این که طبق اسناد رسمی، بازیکنان بابت قراردادهای فصل قبل که مجموع بخش اصلی دستمزد و آپشن‌ها را شامل می‌شود به هر حال این آپشن‌ها بخشی از بندهای قرارداد و جزو تعهدات باشگاه است. تیم دو جام برده است و طبیعی است که آپشن‌های قرارداد فعال شده و به آنها تعلق می‌گیرد. ارقام هم در بعضی موارد بالا است.  بعضی بازیکنان حتی تا رقم 600 میلیون تومان هم طلب دارند. در این شرایط آنها که در آستانه دربی مطرح می‌کنند بازیکنان هیچ گونه مطالباتی ندارند، واقعا کار درستی نیست. ما انتظار داریم رسانه‌ها بگویند چه کسی این مدارک و اسناد را در اختیار ایشان گذاشته است تا دو سه روز مانده به دربی این شرایط حادث شود.

انصاری فرد خاطرنشان کرد: البته ما هم قرار بود با توجه به تعهدات این فصل، نسبت به بازیکنان تا قبل از شروع نیم فصل دوم، پرداخت‌ها را به 50 درصد برسانیم که به روز بشویم ولی متاسفانه به دلایل مختلف، این امر میسر نشد و ما تا این جا 35 درصد از تعهدات مربوط به این فصل را انجام داده‌ایم ولی حتما این کار را تا قبل از دربی انجام خواهیم داد و انجام تعهدات را به مرز 50 درصد می‌رسانیم.  البته مشکلات مالی زیادی داریم. احکامی که در آینده نزدیک فیفا صادر خواهد کرد، نفس ما را می‌گیرد و شرایط را بسیار سخت و دشوار می‌کند. بخشی از درآمدهایی که در این فصل باید به باشگاه می‌رسید، قبل از این در فصل گذشته هزینه شده است. از سوی دیگر بخشی از درآمدها هم باید برای تسویه بدهی‌های سال‌ها قبل هزینه شود و بعد از ورود، بخشی از درآمدها را هم صرف پرداخت به بازیکنان و مربیان کردیم که دریافتی نداشتند و پرداخت 35 درصد قرارداد بازیکنان در این شرایط انجام شد تا این هفته که آن را به 50 درصد برسانیم.

مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: به این موارد، باید این نکته را اضافه کنم که آقایان؛ افشین پیروانی، یحیی گل محمدی و همکاران ایشان، هنوز بابت قرارداد، هیچ دریافتی نداشته‌اند و امیدواریم ظرف دو روز آینده با توجه به بهره‌برداری از طرح‌های اقتصادی این تعهدات معوق نسبت به اعضای تیم را کم کنیم.

وی در پایان درباره استورهای مشترک بازیکنان گفت: آنها حق دارند. به هر حال زحمت زیادی می‌کشند. با جان و دل هم برای تیم تلاش کرده‌اند. می‌دانیم که 7 جام را در این سه سال برده‌اند و حق آنها است که به مطالبات و حقوق خود برسند. معادلات و نظم‌ مالی زندگی آنها بر هم ریخته است. البته آنها می‌دانند که ما شبانه روز در تلاش هستیم و این مشکلات را هم بر طرف خواهیم کرد. باید اتحاد و همدلی که بین هواداران، تیم و باشگاه وجود دارد را حفظ کرده و روند خوبی که داریم را ادامه بدهیم.

نظر شما