بیش از ۶ بازی پرسپولیس را دیده‌ام؛

میلیچ: دو بر صفر پرسپولیس را خواهیم برد/ دربی تهران خاص است

۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۲:۲۰:۱۰
کد خبر: ۹۵۹۸۵۸
میلیچ: دو بر صفر پرسپولیس را خواهیم برد/ دربی تهران خاص است
مدافع خارجی استقلال گفت: از برد تیم در دربی مطمئن هستم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هروویه میلیچ، بازیکن استقلال در حاشیه تمرین امروز سه‌شنبه این تیم پیرامون دربی روز پنج‌شنبه‌ گفت: من و بازیکنان استقلال برای دربی آماده هستیم و از اهمیت این بازی اطلاع کامل داریم. برای دیدار مقابل پرسپولیس با شکل تیمی خوبی به میدان خواهیم رفت و از برد استقلال مطمئن هستم.

میلیچ درباره اولین تجربه دربی خود در دیدار رفت این فصل گفت: بازی رفت برای من یک تجربه جدید و خاص بود. بنده دربی‌های زیادی در کرواسی و ایتالیا تجربه کرده‌ام اما دربی استقلال و پرسپولیس یک بازی خاص به حساب می‌آید و آن هم به دلیل تماشاگران بی‌شمار حاضر در ورزشگاه است. مهم‌ترین موضوع این است که تمرکز خودمان را حفظ کنیم چراکه بازی از اهمیت بالایی برخوردار است.

این مدافع کروات استقلال درباره تقابل خود با بازیکنان سرعتی پرسپولیس گفت: من بیش‌تر از 6 بازی از پرسولیس دیده‌ام و می‌دانم که چند بازیکن ملی دارند، از بازیکنان سرعتی و تکنیکی در کناره‌ها برخوردار هستن اما مطمئن هستم که مجیدی و کادر فنی بازیکنان را برای این بازی آماده خواهند کرد.

میلیچدرباره مصدومیت دیاباته مهاجم استقلال نیز گفت: برای دیاباته بسیار متاسف هستم چراکه در بازی رفت حضور نداشت و این بازی را هم از دست خواهد داد اما ما بازیکنان جایگزین بسیار خوبی داریم و هم‌چنین مرتضی تبریزی، ارسلان مطهری و قائدی با آمادگی کامل در داربی حضور خواهند یافت و هرکس نمی‌تواند بازی کند جایگزین برای او زیاد است.

او در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی‌اش درباره نتیجه بازی چیست؟ گفت: استقلال با نتیجه ۲ بر صفر پیروز خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز