سیروس همتی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ترجیح می‌دهم از تلویزیون دربی ۹۲ را نگاه کنم/ دیدار سرخابی‌ها مساوی می‌شود

۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۸:۲۲:۲۷
کد خبر: ۹۶۰۰۲۸
ترجیح می‌دهم از تلویزیون دربی ۹۲ را نگاه کنم/ دیدار سرخابی‌ها مساوی می‌شود
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: اصلا دوست ندارم شاهد این حرکات مخالف از طرف تیم بازنده به تیم برنده و یا برعکس باشم یا شاهد کلماتی باشم که اصلا در شأن ملت ما و فرهنگ ایرانی ما نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیروس همتی، بازیگر‌ سینما و تلویزیون، در گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص بازی  حساس سرخابی‌ها در روز پنج شنبه بیان کرد: باتوجه به اتفاقاتی که در هر باشگاه افتاده به زعم من بازی خوبی را شاهد خواهیم بود. واقعیت امر این است که تیم آبی تا این لحظه که صحبت می‌کنم، مقداری شرایط روحی بهتری دارد.

وی افزود: بعضی از کسانی که به استادیوم می‌آیند، تماشاگرنما هستند تا تماشاگر واقعی، فرهنگ استادیوم به‌گونه‌ای است که کلمات رکیکی را می‌شنوم و یا حرکات رکیکی را می‌بینم و متأسفانه من را از رفتن حضوری به استادیوم بازمی‌دارد. اصلا دوست ندارم شاهد این حرکات مخالف از طرف تیم بازنده به تیم برنده و یا برعکس باشم یا شاهد کلماتی باشم که اصلا در شأن ملت ما و فرهنگ ایرانی ما نیست. ترجیح می‌دهم از تلویزیون بازی را دنبال کنم.

همتی گفت: اساسا زمان ثابت کرده، پشت مربیان خارجی حرف و حدیث نیست، چون نمی‌توانیم پشت‌شان صفحه بگذاریم و به گذشته این افراد رجوع کنیم. الان حاشیه در فوتبال حرف اول را می‌زند نه خود فوتبال. به نظر من مربی وقتی ایرانی باشد، وقتی کوتاهی می‌کند و یا وقتی می‌بازد، برای سرکوب او از صفحه‌ شخصی‌اش یا مصاحبه‌هایش چیزهایی را رو می‌کنند که ربطی به این بازی‌ها و این دوره ندارد. فلذا در فوتبال وقتی مربی خارجی باشد، هیچ حرفی برای یک سری کارهای احمقانه، کسل‌کننده و بچه‌بازی نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز