تیمی که از موقعیت‌ها بهتر استفاده کند برنده میدان می‌شود؛

انصاریان: مصدومیت دیاباته تبلیغاتی است/ امیدوارم شاهد یک دربی پرگل و مهیج باشیم

۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۷:۰۳:۰۶
کد خبر: ۹۶۰۱۳۳
انصاریان: مصدومیت دیاباته تبلیغاتی است/ امیدوارم شاهد یک دربی پرگل و مهیج باشیم
مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من فکر می‌کنم مصدومیت دیاباته آن قدر هم جدی نباشد و او به دربی برسد و این موضوع بیشتر بعد تبلیغاتی و رسانه‌ای دارد و نوعی بحث روانی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی انصاریان، مدافع پیشین پرسپولیس پیرامون دربی فردا به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه وضعیت هر دو تیم خوب است و به نظرم می‌توانیم شاهد یک دربی زیبا باشیم. اگر کادر فنی و در راس آنها سرمربیان دو تیم ترس نداشته باشند، حتی می‌توانیم شاهد یک دربی پرگل و مهیج باشیم.

مدافع اسبق تیم ملی درباره مصدومیت شیخ دیاباته و تاثیرگذاری او در این دیدار عنوان کرد: فکر می‌کنم مصدومیت دیاباته آنقدر هم جدی نباشد و او به دربی برسد و این موضوع بیشتر بعد تبلیغاتی و رسانه‌ای دارد و نوعی بحث روانی است. به هرحال دوست دارم قبل از هر چیز یک بازی زیبا و تماشاگر پسند را ببینم و تیمی هم که از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کند می‌تواند برنده میدان باشد و امیدوارم بازیکنان قدر موقعیت‌های خود را در این دیدار بدانند.

انصاریان درباره رصد این دیدار توسط مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: AFC به کنار، امیدوارم خون از دماغ کسی نیاید. همیشه این بازی پرتماشاگر بوده و تماشاگران باید مراقب رفتار خود باشند تا خدای نکرده مشکلی برای کسی پیش نیاید و همه در پایان به سلامت نزد خانواده‌های خود بازگردند.

نظر شما