بازیکنان باید با تمرکز وارد زمین شوند؛

موسوی: پنالتی در ۱۰ دقیقه اول بازی معادلات را تغییر می‌دهد/ استقلال از پرسپولیس تیم‌تر است

۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۵:۱۲:۵۱
کد خبر: ۹۶۰۱۳۵
موسوی:  پنالتی در ۱۰ دقیقه اول بازی معادلات را تغییر می‌دهد/ استقلال از پرسپولیس تیم‌تر است
پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است استقلال با هماهنگی تیمی بهتر می‌تواند برنده دربی باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سید علی موسوی، پیشکسوت باشگاه استقلال، درباره دربی 92 و آخرین وضعیت این تیم به خبرنگار برنا گفت: هر دو مربی به تازگی سکاندار هدایت تیم خود شده‌اند و نمی‌توانند تغییرات زیادی در تیم استراماچونی و کالدرون ایجاد کنند. به نظر من شاید تا یک ماه دیگر این مهم رخ دهد و مربیان تفکرات خودشان را در تیم ها تزریق کنند.

وی افزود: خوشبختانه وضعیت استقلال بسیار خوب است و به لحاظ تیمی آنها هماهنگی بیشتری نسبت به حریف دارند و به قول معروف تیم تر از پرسپولیس هستند. نباید فراموش کنیم پرسپولیس مهره های خوبی دارد و آنها تجربه بازی در دربی را دارند و این تجربه می تواند کمک زیادی به آنها بکند.

مهاجم اسبق بایرلورکوزن در بخش دیگری از صحبت هایش درباره نتیجه بازی اظهار داشت: نتیجه دربی قابل پیش بینی نیست. یک پنالتی در 5 یا 10 دقیقه اول می‌تواند معادلات را تغییر دهد و تیمی که عقب افتاده سرتا پا حمله شود و تیم حریف روی ضد حملات 2 یا 3 گل دیگر بزند. در همین فصل شما اگر به باخت‌های استقلال توجه کنید یا پنالتی از دست داده اند یا از روی نقطه پنالتی گل خورده اند.

موسوی اظهار داشت: بنده کوچک تر از آن هستم که بخواهم به هواداران چیزی بگویم، فرقی نمی‌کند همه بیرون زمین با هم دوست هستیم و زیبایی این بازی هم به کری خواندنش است و اگر در ورزشگاه هر تماشاگر تیم خود را تشویق کند شاهد جو زیبا و بازی زیبا خواهیم بود.

مهاجم اسبق استقلال درباره عدم حضور دیاباته و بازی کردن احتمالی مطهری عنوان کرد: دیاباته بازیکن بسیار خوب و تاثیرگذاری است. فکر می کنم مطهری نیز بتواند جای او را پر کند و استقلال با زوج قائدی و مطهری بیشتر روی زمین بازی می‌کند تا از سرعت آنها به بهترین نحو استفاده کند. بسیار مهم است که بازیکنان استقلال بتوانند در این دیدار به لحاظ روحی و روانی آماده این بازی مهم باشند تا از هماهنگی بالای تیمی در جهت کسب پیروزی استفاده کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز