مسابقات دهه فجر با کیفیت بالایی برگزار می‌شود؛

آقایی: حریف من از آمریکا است/ همه توانم را برای کسب سهمیه المپیک گذاشته‌ام

۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۳:۱۵:۱۶
کد خبر: ۹۶۰۴۵۹
بانوی ملی‌پوش بدمینتون در حاشیه برگزاری مسابقات بین‌المللی دهه فجر در شیراز گفت: کشورهای خارجی از نظم مسابقات و امنیت کشورمان ابراز رضایت کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ثریا آقایی، ملی پوش بدمینتون گفت: بسیاری از بازیکنان خارجی که در مسابقات دهه فجر شرکت کردند کیفیت بالایی دارند و پیش بینی نفرات برتر کار ساده ای نیست.

ملی پوش بدمینتون کشورمان ادامه داد: فکر می کنم آنهایی که به بهانه نبود امنیت به این مسابقات نیامدند الان که با حاضرین در شیراز صحبت می کنند کاملا پشیمان باشند چرا که مسابقات با تلاش فدراسیون و مسئولین استان فارس در نظم و امنیت کامل در حال برگزاری است.

او که به جمع 4 نفر برتر مسابقات در بخش انفرادی زنان رسیده، افزود: حریف فردای من از کشور آمریکا است که حضورش در این بازی ها برای همه جالب بود. امیدوارم با پیروزی در این مسابقه به دیدار نهایی برسم.

آقایی در خصوص شانسش برای حضور در المپیک 2020 توکیو گفت: به مسابقات مختلفی برای جمع کردن امتیاز و ارتقای رنکینگم رفتم که خدا را شکر نتایج بدی هم نگرفته ام. بلافاصله بعد از تورنمنت دهه فجر هم دو رویداد دیگر پیش رو دارم و امیدوارم در نهایت بتوانم اولین نماینده بانوی بدمینتون ایران در المپیک باشم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز