عباس غزالی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کری جالب بازیگر پرسپولیسی؛ استقلال در صورت برد دربی هم شانسی برای قهرمانی ندارد!

۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۰۶:۱۳:۲۴
کد خبر: ۹۶۰۵۱۷
کری جالب بازیگر پرسپولیسی؛ استقلال در صورت برد دربی هم شانسی برای قهرمانی ندارد!
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: اگر تیم فوتبال پرسپولیس این بازی را ببرد شک نکنید برای چهارمین سال پیاپی قهرمان لیگ خواهد شد، استقلال هم در صورت برد می‌تواند روی نایب قهرمانی تمرکز کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ عباس غزالی، بازیگر سینما و تلویزیون، درباره دیدار پرسپولیس و استقلال در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: فکر می‌کنم این بازی جزو جذاب‌ترین دربی‌های چند سال اخیر باشد چرا که هر دو تیم تغییرات اساسی را در این مدت پشت سر گذاشتند و از همه مهم تر هم پرسپولیس و هم استقلال با کادر فنی ایرانی قرار است پس از چند سال در این بازی رو در روی هم قرار بگیرند.

وی افزود: مربیان که هر دو نیز قبلا سابقه بازی در استقلال و پرسپولیس را داشتند و الان هم در جایگاه سرمربی قرار است کنار تیم محبوبشان باشند. هر دو جوان و پر انگیزه هستند. به همین جهت احساس می‌کنم علاوه بر حساسیت‌های همیشگی دربی این چند ویژگی هم جذابیت آن را بالاتر خواهد برد.

بازیگر سریال وضعیت سفید در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید نتیجه بازی چند چند شود؟ گفت: به نظرم تنها بازی چند سال اخیر است که نمی‌توان به راحتی در مورد نتیجه آن حرفی زد. اگر از روی تعصب بخواهم بگویم قطعا می‌گویم پرسپولیس برنده خواهد شد اما واقعیت این است که باید منتظر بمانیم و ببینم در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد.

غزالی درباره حضور در استادیوم آزادی برای تماشای دربی گفت: نه تصمیمی برای رفتن ندارم. هیچ وقت نمی‌روم و بیشتر دوست دارم از خانه بازی را تماشا کنم.

او در پایان درخصوص شانس قهرمانی سرخابی‌ها عنوان کرد: اگر پرسپولیس این بازی را ببرد شک نکنید برای چهارمین سال پیاپی قهرمان لیگ خواهد شد. استقلال هم در صورت برد می‌تواند روی نایب قهرمانی تمرکز کند چون فعلا شانس زیادی برای قهرمانی ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز