حضور دو مربی ایرانی اتفاق خوبی در دربی است؛

روشن: برای دیدن دربی به خانه حسین کلانی می‌روم/ دو تیم به فکر خوب بازی کردن باشند

۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۰۶:۱۹:۴۷
کد خبر: ۹۶۰۷۰۶
روشن: برای دیدن دربی به خانه حسین کلانی می‌روم/ دو تیم به فکر خوب بازی کردن باشند
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: من یک استقلالی هستم و دوست دارم استقلال برنده بازی باشد اما امیدوارم یک بازی زیبا و قشنگ را شاهد باشیم که در آن دو تیم به فکر برد باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسن روشن، پیشکسوت نامدار باشگاه استقلال پیرامون آخرین وضعیت این تیم و بازی حساس امروز به خبرنگار برنا گفت: درباره دربی باید بگویم که هر دو تیم مشکلات خودشان را دارند. نکته مهم برای این بازی این است که از نظر روحی و روانی تیم آماده حضور در این میدان باشد. فرهاد مجیدی شناخت خوبی از پرسپولیس دارد و از آن طرف هم یحیی گل محمدی در پرسپولیس همین شناخت را دارد. هر دو سرمربی تازه به تیم های خود آمده اند و سعی می کنند برای حفظ موقعیت خود ابتدا بازی را واگذار نکنند.

مهاجم پیشین استقلال در ادامه با خاطرنشان کرد: خیلی دوست دارم که در این دیدار شاهد یک بازی خوب و جذاب باشیم و فکر می‌کنم حضور دو مربی ایرانی در بازی که بسیاری آن را می‌بینند اتفاق خوبی است. اگر شاهد یک بازی زیبا و با صلابت باشیم، معتقدم بخشی از رفتارهایی که کی روش با مربیان فوتبال ایران انجام داده پاک می شود و مربیان ایرانی نشان می دهند که لیاقت و توان بالایی دارند.

روشن در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه چند سال است دربی را تماشا نمی کند تصریح کرد: این احتمال وجود دارد که این دربی را تماشا کنم و اگر بخواهم این کار را کنم و انجام بدهم به خانه حسین کلانی می روم تا در کنار دوست خوبم بازی را ببینم. به هر حال من یک استقلالی هستم و دوست دارم استقلال برنده بازی باشد اما امیدوارم یک بازی زیبا و قشنگ را شاهد باشیم که در آن دو تیم به فکر برد باشند. نباید فراموش کنیم که فرق دربی های قدیم با دربی های امروز این است که ما در آن زمان فقط به فکر برد بودیم و در همان دقایق ابتدایی گل می‌زدیم یا می خوردیم بازی زیبا می‌شد.

او در پایان اظهار داشت: به نظرم خوب بازی کردن و زیبا بازی کردن هر دو تیم می تواند ارزشمند باشد و از این رو اگر حتی قرار است ببازیم هم بهتر است خوب و زیبا بازی کنیم و ببازیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز