نداع زارع در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مدال‌های اخیر در انگیزه بانوان تکواندوکار تاثیر دارد/ پیش‌بینی کسب تعداد سهمیه المپیک دشوار و غیرحرفه‌ای است

۱۳۹۸/۱۱/۱۸ - ۰۸:۴۷:۲۵
کد خبر: ۹۶۰۹۸۲
مدال‌های اخیر در انگیزه بانوان تکواندوکار تاثیر دارد/ پیش‌بینی کسب تعداد سهمیه المپیک دشوار و غیرحرفه‌ای است
کارشناس تکواندو بانوان گفت: بهترین‌های تکواندو دنیا در آسیا بازی می‌کنند بنابراین این رویداد کم از مسابقات جهانی نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ندا زارع، کارشناس تکواندو درباره عملکرد تیم‌ملی بانوان در تورنمنت ترکیه در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: واقعیت این است که من خیلی از این مسابقات اطلاع کافی ندارم و  دقیقا نمی‌دانم که چه کشورهایی در این تورنمنت حضور داشتند. اما هر چه که بود برای بازیکنان قبل از شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا یک اردوی خوب بود و با توجه به مدال‌هایی هم که به دست آوردند قطعا با انگیزه تر هم خواهند شد. 

او در مورد حضور در مسابقات بیروت و نتیجه احتمالی تیم در این مسابقات نیز توضیح داد: رقابت‌های قهرمانی آسیا از نظر فنی سطح بسیار بالایی دارد و تقریبا دیگر همه می‌دانند که بهترین‌های تکواندو دنیا در آسیا بازی می‌کنند بنابراین این رویداد کم از مسابقات جهانی نیست. با این حال ما تکواندو کاران خوبی داریم که قطعا می‌توانیم روی مدال آوری آنها حساب کنیم به شرطی که بازیکن‌ها هم به این باور برسند. برای مثال بازیکنی مانند غزل سلطانی هم مدال جهانی دارد و هم مدال آسیایی در ترکیه هم که طلا گرفت اما باید به مرزی از خودباوری برسد که بتواند این مدال‌ها را در رده بزرگسالان‌هم تکرار کند.

زارع در پایان در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید در چه وزن‌هایی شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک داریم؟ گفت: ما ۳،۴ بازیکن خوب داریم که می‌توانیم به کسب سهمیه از بین این بازیکنان امیدوار باشیم. اما تشخیص آن توسط من هم سخت است و هم غیر حرفه‌ای فکر می‌کنم کادرفنی تیم که همیشه در کنار تیم هستند بهترین شناخت را از همه دارند و قطعا دو بازیکن مستعد را راهی انتخابی خواهند کرد و به امید خدا حداقل در یک وزن هم شانس کسب سهمیه وجود دارد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز