بهتاش فریبا در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هواداران از دربی ۹۲ راضی‌اند/ مجیدی فضاهای خالی را بسته بود/ بازیکنان در چند دقیقه پایانی تمرکز خود را از دست دادند

۱۳۹۸/۱۱/۱۸ - ۱۲:۱۲:۴۵
کد خبر: ۹۶۱۱۶۶
هواداران از دربی ۹۲ راضی‌اند/ مجیدی فضاهای خالی را بسته بود/ بازیکنان در چند دقیقه پایانی تمرکز خود را از دست دادند
بازیکن پیشکسوت فوتبال ایران گفت: مهم‌ترین مسئله این بود که بازیکنان بزرگ استقلال داخل زمین در چند دقیقه باید توپ‌ها را به کناره می‌بردند و بازی را نگهدارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهتاش فریبا بازیکن پیشکسوت فوتبال ایران طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص شهرآورد پایتخت و عملکرد سرخابی‌ها در دیدار روز گذشته بیان کرد: به نظر من هواداران ا از این بازی راضی بودند، چون 4 گل زده شد و بازی سرعت قابل قبولی داشت. دو مربی جوان روبه‌به روی یک دیگر قرار گرفته بودند که هر دو بسیار هجومی بازی می‌کنند. همانطور که فکر می‌کردیم، بازی وسط زمین و توسط هافبک‌ها جریان داشت. همچنین عملکرد بعضی از بازیکنان که توقع کاری بهتر از آن‌ها داشتیم، خوب پیش نرفت، چون هر دو تیم برای بازیکنان مورد نظر یار گذاشته بودند.

وی افزود: من شخصا گل دوم پرسپولیس را آفساید دیدم، حالا باید کارشناسان این مورد را بررسی کنند. اگر بازیکنان استقلال در 8 دقیقه آخر بازی می‌توانستند تمرکز بیشتری داشته باشند، شاید می‌شد بازی را دربیاورند و با نتیجه 2 بر یک به پایان می‌رسید. اگر به مجموع بازی نگاه کنیم، فرصت‌های زیادی دیده شد، شوت‌های خوبی بود و کارهای ترکیبی انجام دادند.

فریبا اظهار داشت: معمولا مربیان دنیا در این مواقع که تیم آن‌ها جلو است و در حال حفظ بازی هستند، از دو روش استفاده می‌کنند. یکی این که یک مهاجم سرعتی به زمین می‌آورد یا اگر در زمین حضور دارد، آن را حفظ می‌کنند تا بتوانند در ضد حملات از سرعت آن بازیکن استفاده کنند و خط دفاع حریف را عقب نگهدارند.

بازیکن پیشکسوت فوتبال ایران در پایان گفت: روش دیگری که خیلی از مربیان از آن استفاده می‌کنند، این است که در منطقه 18 قدم خود با نفرات بیشتر فضاهای خالی را می‌بندند. فرهاد مجیدی از روش دوم استفاده کرد، البته آرش رضاوند غیر از بحث دفاعی از نظر نفوذی هم می‌توانست کمک کند. اگر پا به توپی که فرشید باقری رفت، یک صدم ثانیه زودتر پاس داده بود شاید رضاوند می‌توانست تک به تک شود. مهم‌ترین مسئله این بود که بازیکنان بزرگ استقلال داخل زمین در چند دقیقه باید توپ‌ها را به کناره می‌بردند و بازی را نگه می‌داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز