فریناز طائرپور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هواداران ما را بیرون کردند/ پیروزی در زمین نامی‌نو ارزشمند است/ شانس اصلی قهرمانی هستیم

۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۰۸:۳۹:۵۲
کد خبر: ۹۶۱۲۲۱
هواداران ما را بیرون کردند/ پیروزی در زمین نامی‌نو ارزشمند است/ شانس اصلی قهرمانی هستیم
سرمربی تیم گروه بهمن گفت: تا به امروز هم حتی یک باخت هم در رقابت‌های لیگ نداشتیم و به امید خدا با همین روند هم تا روز فینال ادامه خواهیم داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فریناز طائرپور، سرمربی تیم گروه بهمن، درباره برد مقابل نامی نو در رقابت‌های مرحله نیمه نهایی لیگ بسکتبال در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: بازی خوبی بود هرچند که به دلیل حواشی به وجود آمده در آغاز بازی متاسفانه شروع خوبی نداشتیم. چند روز قبل از انجام بازی ما پرس‌وجو کردیم که اگر امکان دارد هواداران گروه بهمن که در اصفهان هستند برای تماشای بازی به سالن بیایند که موافقت شد ولی روز مسابقه تقریبا پس از گذشت چند دقیقه هواداران ما را بیرون کردند که واقع شرمنده آنها شدیم. در مجموع بازی خوبی بود و خوشحالم موفق شدیم در اصفهان هم برنده از زمین مسابقه خارج شویم.

او درمورد شانس قهرمانی تیمش گفت: صددرصد ما بالاترین شانس را داریم. تا به امروز هم حتی یک باخت هم در رقابت‌های لیگ نداشتیم که به امید خدا با همین روند هم تا روز فینال ادامه خواهیم داد.

طائرپور با اشاره به کیفیت خوب لیگ عنوان کرد: امسال لیگ خوبی داشتیم که به نظرم مهم ترین بخش آن‌هم کشف یکسری بازیکن‌های با استعداد بود که در آینده می‌توانند به تیم ملی کشورمان کمک زیادی کنند.

سرمربی گروه بهمن در پایان درخصوص کیفیت بخش داوری توضیح داد: داوری ها خوب بود و به نظرم برای داور فرقی ندارد کدام تیم ببرد یا ببازد حالا ممکن است چند سوت اشتباه هم بزند ولی اینکه بگوییم از روی قصد بوده و بخواهیم به این بخش زحمتکش که واقعا با مبلغ خیلی ناچیزی قضاوت می‌کنند هجمه وارد کنیم درست نیست. خاصیت یک بازی در زمین مسابقه همین است همیشه تیم بازنده به داور اعتراض می‌کند اما بهتر است جای این کارها تلاش کنیم توانایی خودمان را بالا ببریم و به رشد سطح بسکتبال ایران کمک کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز