مرتضی فنونی‌زاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

اسکوچیچ مربی فنی و کاربلدی است/ نمی‌توان به انتخاب فدراسیون خرده‌ای گرفت/ تیم ملی در برهه حساسی قرار دارد

۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۰۶:۰۱:۳۸
کد خبر: ۹۶۱۳۱۴
پیشکسوت فوتبال کشور گفت: زمان زیادی تا آغاز دور برگشت رقابت‌های انتخابی جام جهانی باقی نمانده و همه باید اسکوچیچ را حمایت و کمک کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت فوتبال، در گفتگو با خبرنگار برنا پیرامون انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی کشورمان بیان کرد: من بعید می‌دانم فردی به این انتخاب خرده بگیرد، از طرفی نمی‌دانم چه شده که دوستان حرف ما را زمین  نینداختند. من حدود یک ماه پیش گفتگویی داشتم و در آن عرض کردم بین مربیان خارجی حاضر در ایران، اسکوچیچ می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های ممکن باشد. او شناخت بسیار خوبی از فوتبال ایران دارد، بی‌تردید درباره انتخاب سرمربی مشورت‌های لازم صورت گرفته و براساس معیار و توانایی‌ هایش انتخاب شده است. ان‌شاءالله بتواند در کار خود موفق باشد.

مدافع اسبق تیم ملی در ادامه با اشاره به نتایج تیم ملی در مسابقات دور رفت انتخابی جام جهانی اظهار داشت: زمان زیادی تا آغاز دور برگشت این رقابت‌ها باقی نمانده و همه باید اسکوچیچ را حمایت و کمک کنیم. تیم ملی فوتبال در برهه حساسی قرار دارد و هواداران هم باید در بازی‌ها برای موفقیت تیم ملی یاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: واقعیت این است که اسکوچیچ هم مانند برانکو یک مربی کروات-ایرانی به شمار می‌رود و سابقه حضور او در باشگاه‌هایی که ابزار فنی کافی نداشتند، نشان می‌دهد، مربی کاربلدی است. او به ویژه در نیمه مربیان توانایی‌های خود را به خوبی نشان داده است و امیدوارم بتواند در تیم ملی هم به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز